woensdag 19 februari 2014

Favorieten van het moment


Tijd voor een eerste favorieten-artikel van 2014! Vier van de vijf items moeten nog ge-reviewd worden maar beschouw vandaag alvast als een sneak peek.

Toen ik een paar maanden geleden in Antwerpen was en de producten van Queen Helene zag staan was ik zo enthousiast dat ik per ongeluk het verkeerde product kocht. Ik hoorde namelijk altijd over het masker (wat in bijna identiek dezelfde verpakking zit) en wist niet eens dat er ook een scrub van bestond. Niet erg want zo heb ik deze fijne gezichtsscrub kunnen ontdekken. De uitgebreide review komt er binnenkort aan.

Van mezelf heb ik heel gemakkelijk haar maar sinds ik extensions heb kan ik niet meer zonder anti knopen spray. En omdat ik toch niet van plan was om opnieuw extensions te laten plaatsen leek me een goedkope spray van de Action wel voldoende en jawel hoor, it gets the job done. Ik hoopte op dezelfde perzikgeur als het serum van dit merk maar deze spray ruikt iets anders, nog steeds redelijk zoet.

In de winter gebruik ik andere parfums dan bv. in de lente en zomer, zo gebruik ik momenteel een van de zwaarste die ik heb. Dit is de originele Fantasy van Britney Spears. De eerste spray is eigenlijk wat te zwaar en bloemig voor me, hij moet echt eventjes settelen op mijn huid en dan is hij super. Vakantie in een flesje!

De review van het volgende product zagen jullie wel al voorbij komen vorige week, de Maybelline Baby lips in Pink Punch. Ik denk dat ik deze serieus 5 ochtenden op 7  gebruik de laatste tijd. Het is zo gemakkelijk, je lippen zijn verzorgd en hebben tegelijk een kleurtje.

Als laatst een concealer die zeker wat meer aandacht verdient. Ik heb er al veel geprobeerd maar deze Pro Longwear van Mac doet wat vele andere merken beloven, enorm lang blijven zitten. De verpakking met pompje heeft zijn voor en nadelen, die bespreek ik in een opkomende review.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Mirthe zei

Fijn hé die baby lips

Unknown zei

Die anti-klittenspray van bij de Action moet ik ook maar eens proberen. Klinkt goed!

C. zei

Die Britney Spears parfum heb ik al jaren niet meer gezien bij ons in de winkels! was indd een topper

Unknown zei

Leuk artikel! Ik gebruik geen van deze producten, maar ze lijken me erg goed! Bedankt voor de tips :D .

Xjes Femke

Anoniem zei

mooie producten!

Kim - Bestyoubeauty.nl zei

Dat geurtje van Britney wil ook!

Anoniem zei

waar koop jij de britney spears parufms als ik vragen mag? ze lijken mij ook heel lekker.