zondag 23 februari 2014

Britney Spears 'Fantasy'



Britney Spears mag dan misshien niet meer zo 'hot' zijn als 10 jaar geleden, haar parfums vliegen nog dagelijks over de toonbank. In landen als Amerika dan toch want bij ons worden ze vreemd genoeg niet verkocht. Je kan over haar zeggen wat je wil maar de originele Fantasy parfum bestaat al sinds 2005 en staat tot op de dag van vandaag nog altijd in de top 5 van best verkochte celebrity parfums over de wereld.

In mijn laatste favorieten artikel kreeg ik nogal wat vragen over deze parfum dus bij deze mijn review van Fantasy:
Zoals ik al zei kun je de Britney parfums in België en Nederland nergens vinden, heel jammer want ze maakt naar mijn mening de beste en meest originele celeb parfums ooit.  Ik bestel ze dus allemaal online, zo vond ik deze originele Fantasy op Bol.com in de aanbieding voor 20 euro met nog een gratis lipglossje erbij.

De verpakking ziet er vrolijk uit maar persoonlijk hou ik deze nooit bij, neemt te veel plaats in:

Het flesje rondom de parfum zelf is schaamteloos girly en ik kan me inbeelden dat sommigen dit te kitscherig vinden maar ik vind het wel leuk. Het parfum is dan ook oorspronkelijk bedoeld voor de jonge meid/vrouw:

En dat het parfum gemaakt is voor een jong publiek ruik je er ook meteen in terug. Met noten als lychee, witte chocolade en cupcake is de parfum mierzoet.

Mijn ervaring: van de eerste spray was ik niet meteen onder de indruk, die is bloemig en eerlijk gezegd een beetje overweldigend voor mij. Het is zo'n parfum die je best niet op-sprayt vlak voordat je in de auto stapt want dan 'vergas' je jezelf haast. Maar de dry-down (als de parfum op je huid gesetteld is) is fantastisch, dan komt het vanille achtige van de cupcakes naar boven en het fruitige van de Lychee. En doordat de parfum redelijk fel is blijft hij ook wel een halve dag hangen.

Gesofisticeerd? Nee, het is zeker geen Miss Dior of Coco Chanel maar wel een lekkere geur voor vrouwen onder de 30 zou ik zeggen. Persoonlijk vind ik de geur ook echt iets voor herfst en winter, hij gaat me in de zomer wat te heavy zijn.

Psst..ik heb trouwens een hele Fantasy collectie, er ontbreekt er slechts 1tje (de donker rode). 

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik associeer Britney ook niet echt met een gesofisticeerde geur... Dit spreekt me dan ook niet echt aan vrees ik.

Savannah zei

De flesjes zijn super cute, ben er wel benieuwd naar! jammer dat je ze niet hier kan ruiken in de winkels

Anoniem zei

Ze is zo mooi nog steeds, love BritBrit. Heb vroeger haar eerst parfum gehad, die bloemige in een oceaanblauw flacon. weet de naam alleen niet meer

Unknown zei

Leuke parfums! Ik vind de roze variant het fijnst!
Liefs,
vanilles-x.blogspot.nl

Aurélie - lovelifelovefashion zei

De flesjes zijn er wel tof uit zo allemaal samen. En ik had geen idee dat haar parfum het zo goed doet in de VS! Raar dat ze deze hier dan niet verkopen...

x Aurélie

Anoniem zei

Ik wist niet eens dat zij ook een parfum had. Die roze flacon vind ik echt heel leuk (maar ik heb dan ook een zwak voor roze en girly spulletjes)

Unknown zei

De roze fantasy parfum is zo lekker !