dinsdag 11 februari 2014

Holo Polish van Born Pretty Store


Jullie weten misschien al dat ik af en toe wel eens beauty spulletjes bestel uit China, mijn favoriete webshop hiervoor is BornPrettyStore. Alles is er super goedkoop en als je de spullen die je thuis hebt aangekregen een beoordeling geeft krijg je er ook nog eens punten voor die je later kan inruilen voor korting.

De laatste keer dat ik er bestelde viel mijn oog meteen op dit aparte holografische nagellakje. Hij koste me iets van 5 euro dacht ik. Ik zie dat hij ondertussen wel al opgeslagen is naar 9 euro, wat ik wel veel vind voor BPS maarja de meeste dingen zijn er wel heel goedkoop.



Het lakje heeft zeker 2 lagen nodig om wat te dekken, 3 zelfs om het optimale er uit te halen maar dan is hij wel super mooi:

De kleur is moeilijk op foto vast te krijgen. Het is helemaal geen kinderachtige glitterbom, hij verandert eerder van kleur/sheen door bepaalde lichtinvallen. 

Je vind het product gemakkelijk door in de zoekbalk op hun website 'holo' in te typen.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Melissa zei

Ziet er prachtig uit!
x

Anoniem zei

speciaal! wel duur voor BPS idd

Chinouk | Graceful Glow zei

Wauw!

Anoniem zei

Dat lakje ziet er echt heel mooi uit! Ik kende deze webshop nog niet.

Unknown zei

Wauw, ziet er heel erg mooi uit!

Anoniem zei

Wat een mooi lakje, ik vind de kleur erg mooi!