zaterdag 1 februari 2014

Yankee Candle review


Een maand geleden bestelde ik eindelijk een aantal 'Yankee Candle' goodies. Als kaarsen liefhebber zou je dit merk moeten geprobeerd hebben maar de prijs hield me telkens tegen. Toen ik ineens een 20% kortingscode vond heb ik daar dan maar gebruik van gemaakt. Ik bestelde 2 waxmelts en 1 kleine kaars.

Laat ik maar beginnen met de kaars, ik bestelde de geur 'Black Cherry':
Ik had wel verwacht dat dit een geur voor mij zou zijn maar hij overtrefte zelfs mijn verwachtingen, ZO lekker! Hij doet me denken aan Dr. pepper of Cherry cola, mierzoet en echt net als die donkere zwarte kersen. The downside is alleen dat ik hem niet zo fel ruik door het huis en daar baal ik van bij zo'n dure kaars. Uit de 'pot' ruikt hij dus goddelijk, voor doorheen het huis had hij voor mij straffer gemogen.

In tussentijd heb ik uiteraard ook al een waxtart getest, ik koos voor de Merry Marshmallow:
Wat kan ik zeggen, de vrolijke afbeelding past bij de geur! Ondanks dat het een snoepige geur is vind ik hem ook wel iets warms hebben, tja een marshmallow past dan ook bij een kampvuur. Ik zou zoiets in de zomer niet snel branden, ideaal voor nu. De geur gaat beter doorheen het huis als bij de kaars, zeker een aanrader.

De Yankee Candle tarts zijn trouwens groot genoeg om in 2 te snijden, zo kun je het 2de deel een andere keer gebruiken:
De andere Waxtart heb ik nog niet getest maar die ruikt doorheen de verpakking ook al lekker, naar koekjes :)

Ik bestelde zelf bij Sensationalhome maar er bestaan ondertussen al meerdere webshops die Yankee Candle verkopen.

xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Kiaraa zei

wat een originele geuren. jammer van de kaars wel, je zou denken dat ze veel geur geven

Unknown zei

ik heb een paar kerst geuren gehad. Christmas tree is zo lekker

Fashiable | Nanne zei

Ik moet ze echt eens gaan uitproberen, ze lijken me zó lekker ruiken! Had ze laatst wel in mijn handen in de winkel, maar toch niet meegenomen..vraag me af waarom eigenlijk? Die blackcherry ga ik in ieder geval onthouden!

dresses and daisies zei

Bij mij gaat er ook geen dag voorbij zonder een kaarsje ^^
Ps. er is momenteel een winactie op mijn site. Doe je ook mee?

Rowan | R E D R E I D I N G H O O D zei

Oooooh, Yankee candles zijn zo fijn!

Love,

Rowan


Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

Michaela zei

De Yankee Candle wax tarts zijn echt geweldig! Heb er ook 4!

De Dotties zei

Ze lijken me zo fijn, heb er al vaak goede dingen over gehoord! Jammer genoeg heb ik ze zelf nog niet uitgeprobeerd.

Cynthiiaa zei

KoekjeS? Oh nom! Ik heb er al veel over gehoord, klinkt veel belovend. :) Black Cherry? OM te watertanden!

Cynthiiaa zei

KoekjeS? Oh nom! Ik heb er al veel over gehoord, klinkt veel belovend. :) Black Cherry? OM te watertanden!

MissPrettiness zei

Oeh, ik hoor er zoveel goeds over! Ze klinken echt heerlijk!

Chahrazad zei

Ze lijken me heerlijk. Ik moet ze gauw proberen.