zaterdag 15 juni 2013

Beauty bummers

Het is helaas weer eens tijd voor wat beauty bummers. 1tje heb ik pas gekocht en 2 dingen heb ik al een hele tijd liggen en al vele kansen gegeven. 

De coconut care doekjes van de Action kocht ik 2 weken geleden voor minder dan 1 euro dus een ramp is het niet natuurlijk:
Ik kan hier eigenlijk kort over zijn, ik vind ze verschrikkelijk. Ik zal toch wat meer toelichten voor degenen die deze doekjes misschien wouden gaan kopen. Ze ruiken naar een muffe kokoslucht en zijn veel te droog! Ik bewaar mijn doekjes altijd ondersteboven en plak de verpakking goed dicht dus dat is het probleem niet. Straffer nog, het eerste doekje wat ik er uit nam was al maar lichtjes vochtig. Ik heb hier sowieso 2 doekjes van nodig en dan is mijn mascara er nog niet perfect af. Door het harde boenen krijg je dan ook weer een heel droog en ruw gezicht. Neh, dan geef ik in het vervolg liever een paar eurotjes meer uit aan fatsoenlijke wipes.

 Clinique all about eyes Serum:
Dit product heb ik al best lang in mijn kast liggen, met opruimen kwam ik hem nog eens tegen en ik besloot hem nog eens te testen. Het product zou tegen vermoeide ogen en wallen werken, ik heb daar regelmatig last van en kan je vertellen dat het bij mij niks doet...Ja de rollerbal zelf is lekker verkoelend maar daar heb je het ook mee gehad. Clinique heeft betere producten dan dit, de oogcreme vind ik bijvoorbeeld erg fijn.  

Ik twijfelde of ik het volgende product ooit al eerder het bummer-keurmerk had gegeven maar aangezien ik het nergens meer kan terugvinden mag hij in deze line-up:
Ik ben pro hitte beschermende producten, als het al maar ietsje helpt vind ik dat al beter dan niks. Door de jaren heen ben ik er alleen achter gekomen dat ik eerder naar een spray grijp. Waarom zou ik mijn handen vettig maken aan een crème als het niet moet? Juist ja, deze staat al bijna 2 jaar in mijn badkamerkast en ik probeer hem nu maar op te maken.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Die doekjes vond ik ook niet goed maar moet zeggen dat het andere merk dat action verkoopt wel beter is.

Valley Doll zei

Brr die doekjes klinken echt niet fijn.

Kaya zei

Ik ben het helemaal met je eens wat die onderste betreft, terwijl ik best wel fan ben van Loreal.
Het is een soort dikkige creme die bij mij ook bija op mn haar blijft liggen ofzo :s

Unknown zei

Lijkt het je leuk om een winactie te winnen met 2 leuke nagellakjes in de kleuren paars en roze, een lange muntketting met buddha, een schattig armbandje met glazen hartje en een enkelbandje met allerlei verschillende kleuren muntjes voor in de zomer! Volg dan de instructies op mijn blog en win :)! Liefs, Floor

Tessa zei

^spam spam

Anoniem zei

Jammer van die reinigeingsdoekjes die zien er heerlijk uit. Nu weet ik dat ik die niet hoef te kopen