maandag 17 juni 2013

Revlon Lip butter 'Strawberry shortcake'

Wie Amerikaanse 'Beauty guru's' volgt op youtube kent dit product ongetwijfeld, de Revlon Lip butters.
De lippenbalsems met een kleurtje werden het afgelopen jaar een ware hype onder de beauty lovers maar tot voor kort kon je ze bij ons nog niet eens kopen. Zelf woon ik ook niet bij een Inno ofzo in de buurt dus ik heb er online eentje besteld.

Online een kleur uitkiezen vond ik lastig, ik heb dus maar zoveel mogelijk zitten googelen naar foto's. Uiteindelijk ben ik voor Strawberry Shortcake gegaan:

Het is een lichtroze kleur die er in de verpakking creamy uitziet maar op de lippen zie je wel een lichte frost (ben ik persoonlijk niet zo'n fan van). Ik had liever geen shimmertjes of frostiness gezien maar enfin, ik vind hem ook weer niet lelijk en zoals je kan zien komt er genoeg kleur van af:

En het belangrijkste is natuurlijk dat ze fijn aanvoelen op de lippen! Die belofte maken ze zeker waar. Dit is echt een 'Tessa-product': hydratatie, geen plakkerigheid, en geen benadrukking van de lijntjes.
Zoals jullie misschien wel weten ben ik bijna volledig afgestapt van lipgloss (heb er nog maar 2 in mijn stash)  en ik ben dan ook al een tijdje overgestapt op getinte lippenbalsems en ik moet zeggen dat ik bijna niks anders meer gebruik. Kleur en verzorging in 1, wat wil je nog meer?

Mocht ik in de toekomst nog een mooie nude of peach kleur zien liggen dan zal ik die zeker kopen, de lip butters maken de hype waar. Ze kosten rond de 10 euro per stuk en zijn in sommige Etos en Inno filialen te koop, ik bestelde mijne online.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Beautyjuf zei

Wat een mooi zacht kleurtje :-)

Amy zei

Ik hoop dat ik deze bij de Inno kan vinden, ik vind hem echt prachtig! :D

Silvy zei

Mooi! :)

Valley Doll zei

Oh das een mooie ! Bij ons in de Inno zijn ze altijd uitverkocht of de testers zijn er dan weer niet ...

Claudia zei

Deze wil ik ook proberen. Bij lippenstiften drogen mij lippen zo uit,!

Anoniem zei

lijkt me heerlijke en wat een cute kleurtje