zaterdag 1 juni 2013

What's in my shower

Mijn doucheplankje staat (zoals meestal) weer behoorlijk vol dus ik dacht: tijd voor nog eens een 'what's in my shower' update!

Eerst 2 random producten die ik niet altijd standaard in de douche heb staan maar voorlopig dus wel:
Nivea body milk voor onder de douche. Ik gebruik dit niet elke douchebeurt maar ik denk wel 1 x per week, vooral op mijn benen. Daarnaast staat de Cleansing foam van Dr. van der hoog, een reinigende schuim voor het gezicht.

Normaal heb ik altijd een 'echte' pot scrub staan maar uit gebrek aan iets anders gebruik ik momenteel deze voet-scrub van Bomb Cosmetics gewoon voor mijn lichaam, haha:

Dan heb ik altijd 2 'zeep-opties' in de douche staan:
Het zeepje is 'Honey I washed the kids' van Lush en de enorme grapefruit douchegel is van The Body Shop. Beiden zijn heerlijk en ik wissel ze graag af. Ik weet alleen niet hoe ik ooit die van TBS ga opkrijgen, de fles is huge. Wanneer ik hem beu ben zet ik hem gewoon weer eventjes in de kast denk ik.

Next zijn de shampoo's:
De Bed Head shampoo van Tigi is van mij en die van Kera kopen mijn ouders altijd. Ik gebruik beiden, naargelang waar ik die dag zin in heb. De meeste douchespullen koop ik trouwens altijd voor het hele gezin, vind ik leuk om te doen (nieuwe dingen uitproberen) en mijn ouders maakt het toch niet uit wat er staat.

Als laatst de haarverzorging:
De Fructis conditioner komt zoals je kan zien uit Egypte! Een leuke herinnering aan mijn vakantie. Ernaast staat een pot masker van L'oreal Pro. Ook hier wissel ik mee af, soms pak ik conditioner en soms masker.

Zoals je kan zien hou ik van afwisseling onder de douche. Als je veel producten hebt is het ook leuk om af te wisselen, anders geraak ik de geuren beu.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Beautyjuf zei

Wat een mooie producten :-)

Valley Doll zei

Leuk om te zien :-) !

Anoniem zei

Leuke post, mooie producten :-)