vrijdag 7 juni 2013

Gastartikel: Aanbiedingen bij Hema


De reclame krantjes die met de post toekomen uitpluizen is een klein beetje passé vind ik zelf. Ik betrap mezelf er meer en meer op dat ik dan liever online de acties bekijk. 

Zo heeft Hema bijvoorbeeld steeds leukere beauty spulletjes en af en toe komen deze ook in de aanbieding.
Ik vertelde jullie al meerdere keren over de lipbalm stick's, als je deze ooit in de aanbieding zien moet je al niet twijfelen, aanraders!

De nagellakjes vind ik ook best fijn. Ze zijn natuurlijk al schappelijk geprijsd maar als ze in een kortingsbak liggen zijn ze nog veel aanlokkelijker voor mij. Ik heb de meeste lakjes van Hema op deze manier gekocht denk ik.

Ook staat het dip&clean nagellak remover potje van hun al een tijdje op mijn wishlist. Het schijnt een van de betere potjes te zijn in die prijsklasse. Zodra deze eens in een aanbieding verschijnt ga ik deze wel inslaan denk ik. Ik doe gemiddeld 'maar' 2 maanden met zo'n remover potje en dan is het bij mij toch meestal wel aan vervanging toe.

Hebben jullie nog Hema aanraders?

 xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Beautyjuf zei

De nagellakjes van Hema zijn heel fijn! :-)

Niels zei

Leuk ! Ik ga af en toe wel es langs bij Hema, altijd leuke spullen !

Valley Doll zei

Lol, de vorige reactie is van mij maar met mn vriend zn account :p. Geen creepy dud ofzo hoor :).

Tessa zei

^Haha goed dat je het erbij zegt, ik dacht al 'hmzz heb ik mannelijke lezers' :p

Jhemyla |beautyenfashion zei

Ik heb altijd de maskers van Hema, super fijn en budget

Jhemyla |beautyenfashion zei

Zullen we elkaar volgen op bloglovin?? Ik volg jou nu :D

Anoniem zei

Het enige dat ik altijd bij HEMA koop zijn de scrubhandschoenen voor in bad :-)

Shana zei

Gisteren stond ik nog te twijfelen in de Hema of ik zo'n lip balm zou kopen (de linkse op de foto) :)