maandag 3 juni 2013

Pastel ombre nagels


Mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe nagel obsessie? Het nagel stempelen kennen we allemaal al langer natuurlijk maar de laatste tijd zie ik ontzettend veel ombre effect's (kleuroverloop) met pastel kleuren en I love it!

Dit is hoe je er aan begint trouwens:

Gebruik de platte kant van een spons (desnoods een stuk van een keukenspons) en lak meerdere kleurtjes op de spons. Stempel dit een paar keer op en neer op je nagel en het zou er ongeveer zo uit moeten zien. Oefening baart zoals altijd kunst natuurlijk, ik heb zelf ook al een paar lelijke combinaties gemaakt, lol.

Zoals ik al zei ben ik dus vooral fan van de ombre nails in pastelkleuren die mooi op elkaar aansluiten. Ik laat jullie een paar favorieten zien die ik van google plukte...

Perzik met roze:

Oceaanblauw met heel licht blauw (bijna wit):

Oranje met roze, lekker tropisch:
Een van mijn favorieten, 3 lichte pastelkleurtjes die in elkaar overlopen:
En hoe schattig zijn deze mintgroene?

Heb jij je er al aan gewaagd? Ik ben nog wat aan het oefenen met kleuren combineren. Voor het mooiste resultaat heb je kleurtjes nodig die best op elkaar lijken, dan is de overloop het makkelijkst. En zoals je kan zien zijn alle nagels ook behoorlijk kort en recht gevijld, met lange nagels zou dit al snel 'too much' zijn.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

peggy timmermans zei

Ohhhh Tessa dat jij hier het geduld voor hebt! Zo mooi! Ik kan dit niet....

Sofie zei

Bij mij lukt het niet echt netjes :D Maar mits een beetje oefenen lukt het misschien wel eens :)

Valley Doll zei

Ik vind het wel een leuke trend !

Anoniem zei

Echt heel netjes gedaan, knap!

Kaya zei

Dit wil ik ook proberen!
Vooral die pastelkleuren zijn erg mooi samen

kashmira zei

Zo mooi!! en al helemaal met pastel idd! ik wil het ook nog een keer proberen eigenlijk, maar ben er steeds niet aan toe gekomen, ben bang er ook gene geduld voor te hebben helaas.. ach ja, misschien gewoon eens doen