vrijdag 21 juni 2013

Opgemaakt & weggegooid

Ik heb op een dikke maand tijd toch weer een aantal dingen opgemaakt maar vooral ook weer opgeruimd. Zoals jullie weten heb ik pas een nieuwe make-up tafel en voordat ik die ging inladen wou ik eerst alles leeghalen en kijken wat ik eventueel wou weggooien.

Ik begin met de opgemaakte dingen. Dit is al mijn 2de Batiste droogshampoo in 'Tropical', vind dit tot nu toe de best ruikende droogshampoo:

Dan maakte ik nog een handzeep van de Action op. Vind het geen aanrader want op dag 1 ging het pompje al stuk en heb er dus mee moeten gieten:

Ik gebruikte een staaltje op van Escada's Cherry in the air. Ik zou hem niet snel kopen, vind hem toch net niet lekker genoeg. Hij is extreem zoet (normaal hou ik van zoet maar vind deze toch wat kinderlijk ruiken) en hij vervliegt snel:

Ik maakte de volgende 2 staaltjes op van Lush:

En ik had nog een stuk Creamy Candy bubble bar van Lush liggen die al begon te verkleuren, die heb ik dus nog maar snel in een voetbadje verkruimelt:

Hier zie je nog een mini stukje van de Sultana of soap van Lush, die piepkleine stukjes gebruik ik altijd op als handzeep want in de douche is dat niet meer handig op gegeven moment:

Het laatste opgemaakte product was deze H&M mascara. Hij begon na een maand mijn ogen al te irriteren:

En dan de dingen die ik heb weggegooid uit opruimwoede. Deze Nivea glansspray stond al jaren ongebruikt in een kast en heb hem nu dus nog halfvol weggegooid:

Tijdens het opruimen vond ik ook nog deze puff met glitterpoeder van Hema, dit kan serieus al 5 jaar oud zijn. Weg ermee!


In mijn masker-stash vond ik uitgedroogde maskerdoekjes van Action en een oud staaltje van Eucerin. Ik heb geen clutter nodig, weg met de dingen die enkel plaats innamen:

In een lade vond ik ook nog een incompleet setje nepnagels, daar ben ik ook niks meer mee:


Daarna ben ik kritisch mijn make-up stash in gedoken en kon er meteen deze eyeliner van Catrice uitpikken. Ik was er geen fan van en heb hem misschien 3 keer gebruikt dus hij mocht weg:

Toen ik eenmaal goed bezig was heb ik ook nog het volgende uit mijn stash gehaald:
De regel was hierbij: alles wat ik al zeker een jaar niet meer had aangeraakt has to go!

En als laatst viste ik nog deze Catrice concealer uit een handtas. Ik vond hem niet fijn genoeg om thuis te gebruiken dus dacht dat het misschien als noodgeval-product kon dienen maar nee..Ik heb ook deze nooit meer aangeraakt:

Aahhh, het voelt goed om af en toe met de grove borstel door je stash te gaan. Nu kan ik binnenkort weer eens een stash filmpje voor jullie opnemen met mijn nieuwe beauty tafel in de hoofdrol.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Het doet mij ook altijd deugd om op te ruimen, zowel in mijn beauty als in mijn kleren en schoenen. Dat geeft terug een fris overzicht en dan heb ik weer heel veel zin om alles te gebruiken :)

Anoniem zei

Goed opgeruimd :D altijd fijn om terug een ordelijke stash te hebben

Shana zei

Wow, veel weggegooid :)

Sofie zei

Die glans spray van Nivea heb ik ook nog ergens staan! Op zich geen mis product, maar ik gebruik het eerlijk gezegd ook niet zo vaak :s

Valley Doll zei

Dat kan zo'n deugd doen he om eens goed te rommelen !

Anoniem zei

wat heb je heerlijk opgeruimd. Ook wel zonde als je bekijkt hoeveel product(en) we uiteindelijk weggooien