zondag 9 juni 2013

Collectieve shoplog


Het was qua winacties mijn lucky maand vorige maand. Ik won namelijk ineens 2 winacties op andere blogs, super leuk! Ik zal eerst die dingen laten zien.

Een nivea pakket dankzij Inmyprettyshoes:

En een droogshampoo van L'oreal pro. op Beautyloves:
Hartstikke bedankt dames!

Op naar mijn aankoopjes van de Action dan:
Mijn benodigdheden van de Action waren handzeep, scrub en make-up whipes. Bij dat soort winkels ben je al snel geneigd om allerlei prullen in je mandje te gooien maar ik heb me deze keer heel braaf aan mijn wishlist gehouden.

Een nieuwe back-up mascara was ook hoognodig (ik verwissel mascara's altijd  na +- 1 maand):
Toen ik 7 euro korting op deze mascara kon krijgen bij Kruidvat heb ik dan ook niet getwijfeld. 10 euro voor een L'oreal mascara vind ik nog ok maar 17, no way. De drugstore mascara's lijken elk jaar wel duurder te worden..

Voor een collega moest ik nog snel een cadeautje zien te versieren dus bij Kruidvat nam ik een setje van Therme mee. Neutraal, en kan iedereen gebruiken.

Ik was al zo lang benieuwd naar de Lip Butters van Revlon dat ik er eindelijk eentje besteld heb. Ik gooide ook nog een Miss Sporty mascara in mijn winkelmandje omdat ik geen verzendkosten wou betalen voor 1 product haha.

Het volgende is iets wat ik al best lang wou en ohhh wat ben ik er blij mee, de lichtgevende make-up spiegel van Babyliss:

Ik beloofde jullie nog mijn binnengekomen items van Sans online te laten zien dus bij deze! Alles paste en ik kreeg er nog een toillettasje van Pieces bij :)

Dan bestelde ik weken geleden ook nog voor het eerst bij HQhair. De verzending hiervan heeft erg lang (3 weken) geduurd maarja het moest van Engeland komen en ze rekenen geen verzendkosten aan. Ik bestelde onder andere Island Fantasy, het nieuwe parfum van Britney (ik spaar de prachtige Fantasy flesjes).

En ik bestelde er de 'Fat curling stick' van Tigi, in de set zit ook nog een volume mousse. De review hiervan komt er snel aan.

Met een 25% kortingsactie nam ik deze flatjes met gouden studs mee van bij Scapino. Ze zijn natuurlijk cheap en niks waard maar ze lopen heerlijk, echt als slofjes.

Nieuwe sneakers voor de lente/zomer stonden ook al maanden op mijn wishlist en na zeker 7 winkels te hebben bezocht heb ik eindelijk de witte lage Allstars in mijn maat kunnen bemachtigen:

Ook heb ik eindelijk mijn Ikea meubels aangekocht dus binnenkort krijgen jullie mijn nieuw make-up hoekje te zien ;)

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Katrien zei

leuke aankopen en ben benieuwd naar je makeup hoekje!!!

BeautyLoves zei

Fijn dat je de droogshampoo ontvangen hebt! Die Babyliss-spiegel heb ik ook, fantastisch ding! Daar ga je echt geen spijt van hebben, want geeft het perfect licht, ook al is het hier grijs en grauw :)

Valley Doll zei

Mooi geshopt ! Heb de Babyliss spiegel ook en ben daar héél tevreden van !

Rosie zei

Oeh wat een leuke dingen heb je geshopt! Ik ben heel benieuwd naar de droogshampoo!

Als je het leuk vindt; ik organiseer vandaag een linkparty! Je mag reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog, tof toch?! Als je zin hebt om mee te doen, je bent van harte uitgenodigd!

Liefs van Rosie

Shana zei

Ik ben van plan om die allstars ook te kopen :)

Inmyprettyshoes zei

Fijn dat je pakketje goed aangekomen is! :) Veel plezier ermee. Ik hou ook van Britney Spears parfums, vooral van Curious!

Jhemyla |beautyenfashion zei

Woww wat heb jij veel geshopt zeg haha