donderdag 27 juni 2013

Tigi Urban Anti-Dotes Shampoo en L'oreal Fiberceutic masker

2 reviews vandaag, dit omdat ik ze al een tijdje samen gebruik.
Ik weet nog dat ik 6 jaar geleden beautyblogs begon te volgen (er waren er toen nog niet zo veel als nu) en het merk Tigi hier nog helemaal niet makkelijk te krijgen was. Het merk was nog helemaal niet zo gekend als nu en als ik iemand er over zag schrijven dacht ik altijd 'waaaw dat wil ik ook'. Dit kwam grotendeels omdat de geuren zo ontzettend lekker zouden zijn.

Jaren later (pas vorig jaar ofzo) maakte ik dan eindelijk kennis met de producten van Tigi. Kapsters gebruikten de producten op mij en de verhalen waren inderdaad waar. Mijn haar blijft na een shampoo-beurt met Tigi producten meestal dagen aan een stuk lekker ruiken.

Enfin, genoeg over mijn historiek met Tigi. Ik heb nu zelf sinds een tijdje de Urban Antidotes shampoo in huis en hij ruikt opnieuw zooooo lekker, je moet wel van zoet houden want ik noem dit 'lolly's gemixt met bubblegum'. De verpakking is ook altijd leuk om te lezen onder de douche:
Tigi is niet goedkoop maar ik moet zeggen dat ik met zo'n huge fles van 750ml ook enorm lang toekom en door het pompje gebruik/verspil je ook minder. De prijzen voor de grote flessen liggen hier rond de 22 euro maar je kan ze online vaak wel wat goedkoper vinden.

Het masker wat ik momenteel gebruik is ook een luxe haar product, de Fiberceutic van L'oreal professionnel:

Er bestaan 2 versies van, eentje voor dik haar en eentje voor fijn haar. Ik heb uiteraard die voor fijn haar en dit masker beweert 'haaropvullend' te zijn. Nu vind ik dat een beetje overdreven want ik vind het geen volumeboost geven ofzo. Wel vind ik het erg fijn spul waarvan ik maar een beetje nodig heb per keer. De substantie zit tussen een conditioner en een masker in, wat ik persoonlijk liever heb dan een heel dik masker.
De geuren van L'oreal pro. zijn ook vaak erg lekker maar deze viel me een beetje tegen, gelukkig is deze geur niet te fel en ruik ik mijn Tigi shampoo er gewoon doorheen. €19 voor een masker van 200ml is natuurlijk ook erg duur, ik heb ook deze gelukkig met korting kunnen kopen dus ga even online op zoek!

Het resultaat na deze 2 producten is keer op keer: mooi glanzend en makkelijk doorkambaar, heerlijk ruikend haar.
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Savannah zei

fijn zo'n shampoo met pomp denk ik! Mooie haarkleur heb je ook

Kimberly zei

Tigi lijkt me echt een super fijn merk! Ik las er in het begin van Beautyblogs ook al zoveel over haha!

Mademoiselle Sophistiqué zei

Heb ook al heel veel goeds over Tigi gehoord, nu maak je me wel heel benieuwd :D

Anoniem zei

De shampoo maakt me benieuwd! Ik heb wel wat, euh... haar opvulling nodig, lol.

Anoniem zei

handig z'n pompje bruik je nooit teveel product