dinsdag 25 juni 2013

'Verjaardags' wishlist


Binnen 1,5 week is het weeral zover, mijn verjaardag. Andere jaren heb ik nooit echt een grote wishlist maar nu ik het leuke aan online beauty shoppen heb ontdekt heb ik toch een aantal dingen op mijn verlanglijstje staan.

Ik zou bijvoorbeeld graag eens wat dingen van het make-up merk Sleek proberen. Het is budgetproof en ik hoor er toch erg veel goede dingen over. Ik denk dat ik mijn ouders de link van Boozyshop maar eens subtiel ga doormailen ;-)

Ook super cheap en alleen online te krijgen voor ons is Elf. Maar aangezien de verzendkosten naar Belgiƫ zowat even duur waren als mijn bestelling twijfel ik telkens..

Ik breng zoals jullie misschien weten al een jaar zelf gellak aan en ik wil eigenlijk heel graag eentje van Gelish proberen maar ik vind ze zooo duur. Ik heb online wat zitten zoeken en met verzendkosten erbij betaal je voor 1 gellak al tegen de 40 euro! Dat vind ik te veel, ik zou Ebay kunnen afschuimen maar ik weet niet of ik dat betrouw...

Als verjaardagscadeau aan mezelf zit ik er aan te denken om clip in extensions te bestellen. Ik heb al lang haar maar het is zo dun en futloos. Ik wil ze dus om wat meer haar te hebben. Ze online bestellen is natuurlijk al gokkend maar ik denk dat deze kleur heel dicht in de buurt komt bij mijn haar:

Voor de rest goh..mij kunnen ze altijd blij maken met een of andere cadeaubon, ben niet zo moeilijk :)

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Valley Doll zei

Leuke wishlist iig :-) ! Zou ook nog eens graag van die clip-ins hebben.

Shana zei

Ik vind ELF zeker de moeite waard,
heb er al 1 keer dingen van besteld, en ik was er heel tevreden over. En dat moet helemaal niet van Engeland komen hoor, gewoon via de Belgische/Nederlandse site bestellen: http://nl.eyeslipsface.be

Tessa zei

^oh klopt, ik wist dat er iets van nadeel was bij Elf maar het waren de verzendkosten

Anoniem zei

leuke wishlist

Melissa zei

Als tip voor de Gelish lakjes kan ik je aanraden eens op kapaza of 2dehands ofzo te kijken. Daar heb ik de mijne ook gekocht. Het zijn zeker niet allemaal nieuwe flesjes, maar doordat ze al gebruikt zijn, zijn ze ook goedkoper. Op die manier kan je meerdere kleurtjes uitproberen zonder dat het al te duur wordt:)

Tessa zei

^neh, dat vertrouw ik niet. Vind die op Kapaza nog te duur voor 2de hands

alaTessa zei

Leuke wishlist! Zoiets moet ik ook maar eens gaan maken..