donderdag 13 juni 2013

Nieuw make-up hoekje

Ein-de-lijk heb ik me een nieuwe make-up tafel aangeschaft! Het stond serieus al bijna een jaar op de planning maar ik stelde het telkens uit omdat het nogal een gedoe was. Op de plaats waar nu de make-up tafel staat stond namelijk een bureau wat vastgelijmd zat tegen de muur. Je kan het dus al raden, ik heb zelfs opnieuw moeten verven etc. Maar goed, hij staat ondertussen en ik ben blij met resultaat.

Zoals ik wel dacht ben ik voor de Malm toilettafel van Ikea gegaan. De andere toilettafel van Ikea (die met grote spiegel) vond ik ook mooi maar had te weinig opbergruimte voor mij. Ik heb trouwens de Variera bakjes/verdelers gekocht voor erin, die vond ik er het best in passen. Er is tussen de 2 verdelers nog een klein plaatsje maar dat is ideaal voor mijn UD Naked palette.

Toen ik aan de verdeling van mijn make-up in de bakjes begon dacht ik even dat niet alles er in zou passen maar het bleek net perfect. Ik zal in de toekomst nog wel eens een stash filmpje proberen opnemen.

Het pronkstuk op mijn toilettafel is toch wel de Babyliss spiegel, dit is het model '8438E'. Deze werkt gewoon op stroom, heeft 3 lichtstanden (waaronder ook de simulatie van natuurlijk daglicht) en heeft 1 normale en 1 vergrotende kant. Hij is niet goedkoop voor een spiegel maar ik weet nu al dat ik hier veel plezier van ga hebben.

Als laatst stond er ook al maanden een vitrine kastje op mijn wishlist. Ik had net zoals de meeste dames mijn parfums gewoon op een kast staan, waar ze stof aan trekken en ook nog eens te veel blootgesteld zijn aan zonlicht.

Ik kon nergens een klein vitrine kastje vinden dus ik ben uit wanhoop gewoon voor een keukenkast van Ikea gegaan. Het is de Faktum en hij is behoorlijk groots en eigenlijk ook wat te diep maar I made it work. Mijn parfums staan er nu prachtig in uitgestald:

Wat een verschil met het oude kastje en de lades die ik al jaren gebruikte om mijn make-up in te bewaren...

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Nikita zei

een heel erg mooi keukenkastje !
Ik vind het ideaal voor je parfums, hij is niet megagroot.
Mooie tafel, ik ben benieuwd hoe je de lades hebt ingedeeld, misschien eens een stash video doen waar je dan alles ziet liggen in de lades ?

Shana zei

Origineel dat je een keukenkastje voor je parfums gebruikt. Het staat heel mooi, en zo kan je toch nog al die parfumflesjes bewonderen! :)

Valley Doll zei

Mooi ! Ziet er net uit als mijn beauty hoekje ! Die Malm is echt een goeie koop geweest.

Katrien zei

Echt goed gevonden van die keukenkast!! maar je moet er wel veel parfums voor hebben ;-)

Kaya zei

Ziet er echt leuk uit!
Ben ook wel benieuwd naar een close up van de lade indeling.

Beauty Treasures zei

ziet er netjes uit!

Anneloes zei

Supermooi :D

Steffi zei

Oh die toilettafel is echt prachtig! En zo handig! En die spiegel <3 ik ben jaloers ;)
Van zodra ik ergens groter woon moet dat er ook zeker inkomen bij mij