zaterdag 14 november 2009

Fading nails

De 'nieuwe' strend op nagelgebied zijn de Fading nails. Het gaat al een tijdje rond op de catwalks maar het is een hele kunst om dit zelf zo mooi te krijgen. Met fading nails bedoelen ze dat je nagellak overloopt in een ander kleurtje. Enkele voorbeelden:


Ik wil het zeker een keer proberen, maar van de eerste keer gaat het vast niet lukken.
Nu dacht ik zeker enkele goede how to filmpjes te vinden op youtube, maar dit valt best wel tegen. Dit is de beste die ik momenteel kon vinden:


Beheers jij deze techniek al? :p
xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Martine zei

Leuk zeg! Ga ik ook een keertje proberen :)

Kus Kus Martine

sofie zei

leuk, wil ik ook wel kunnen!
x

Margot zei

lijkt me heeeel moeilijk

Anoniem zei

ik heb het filmpje niet gekeken, maar in het middelbaar deed ik ook vaak zoiets met mijn nagels, en dat was echt totaal niet moeilijk!dus gewoon proberen zou ik zeggen

steffi zei

super mooi!

wennie zei

Super mooie nagels <33

NeonRocks zei

Op die twee bovenste plaatjes ziet het er prachtig uit, maar het lijkt me echt bijna niet te doen. Die in het filmpje zien er niet uit :S

xoxo