vrijdag 13 november 2009

Chocolate sticks

Je hebt er vast al van gehoord, misschien ook al eens gekregen op restaurant : de choco sticks:

Mijn ouders brachten me er een aantal mee van aan zee (ze waren in Brugge gaan winkelen en vonden daar een grote chocolade-shop, echt iets voor mij dus).

Ik vond de choco sticks er al zo verrukkelijk uitzien dat ik bijna zin kreeg om ze zo op te eten maar ze dienen dus eigenlijk om chocolademelk mee te maken. Je maakt warme melk en roert het stokje/lepeltje erdoor tot de brok chocolade helemaal gesmolten is:

delicious! en je had ze in alle smaken, zelfs met stukjes fruit of snoepjes (nu neem ik aan dat die dienen om gewoon op te eten want snoepjes of fruit in je chocomelk..hmz?):

Ik geloof dat de winkel 'Chocolate company' heet, ik weet niet waar je hem in België nog kan vinden buiten in Brugge maar in Nederland zijn er vestigingen in Den Bosch en Maastricht.

straks nog een beauty artikel hoor, dit was gewoon een extra ;)

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Margot zei

hmmm dat is zó lekker:)

Anoniem zei

dat is heeeeerlijk :|

Anoniem zei

ik wil nu chocomelk, bedankt :p

Martine zei

Ooewww, ziet er errug lekker uit!!

Kus Kus Martine