woensdag 4 november 2009

october favorites

Het is ondertussen al november maar ik deel jullie graag wat mijn favoriete/meest gebruikte producten zijn geweest de afgelopen maand.



- John Frida serum: ik ben nog op zoek naar een goed serum voor mijn haar maar voolopig heb ik alleen deze in huis dus heb ik hem ook maar opgebruikt.
- Kruidvat zelfbruiner: als ik geen zelfbruiner smeer of onder de zonnebank ga ben ik een wandelend lijkje in de winter dus dat spreekt voor zich.
- L'oreal blush in combinatie met stipling brush.
- Gosh looong mascara: sinds mijn clinique mascara op is ben ik overgeschakeld op deze van gosh wat ik nog had liggen en eigenlijk is hij helemaal niet zo slecht.
- Wit/roze potloodje Yves rocher: als je smorgens vroeg de deur uit moet doet een licht potloodje op je waterlijn wonderen tegen slaapogen!
- Magic lip: spreekt ook voor zich, de winter doet onze lippen geen goed en deze lipbalm doet zijn werk zoals het moet.
- Gosh Mermaid lipstick: zoals je misschien op de foto kan zien heb ik deze al redelijk veel gebruikt sinds ik hem heb, het is echt een mooi winter-kleurtje.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Anoniem zei

wowwz je lipstick is al half op ofzow :-p zo'n wit potlood moet ik ook eens kopen maar ik vergeet het telkens

Marijke zei

leuke favorieten!

lisa zei

leuk! ik heb de loooong lash mascara ook maar voor mij doet hij niet echt heel veel.

btw check out my blog:
www.adorebeauty.web-log.nl

Dhini zei

Leuk fav. beauty spullen

beitjuh zei

ooeewwww ik ga ook even kijken naar die lipstick! mooie kleur zeg en ik vind stipling brushes eigenlijk alleen maar fijn voor blushes.

Maaike (Honestbeauty) zei

Whaa! Ik kocht vorige week hetzelfde oogpotlood :D