donderdag 26 november 2009

Servette manicure

Een week terug liet ik jullie de 'fading nails' al zien, nu heb ik weer wat nieuws gevonden: de Servette manicure. Ik dacht eerst ook 'huh wat is dat voor iets raars?' maar het ziet er best leuk uit (als je leuke servetten in huis hebt natuurlijk).

Het is de bedoeling dat je het patroon van je servet gebruikt om in je nagels te verwerken.
Dit kan een stukje zijn of je beplakt er de hele nagel mee.

voorbeelden:





en een filmpje waarin het stap voor stap uitgelegd wordt:


Ik vind het best wel speciaal en zodra ik mooie servetten in huis heb ga ik het zeker eens proberen.

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

katrien zei

coooool

Anoniem zei

echt leuk! ik wil al eeuwen eens die newspaper nails doen, maar dit lijkt me nog veel mooier én handiger! ik ga op zoek naar leuke servietten hehe (ideale examenafleiding :p)

Kaya zei

haha cute! Even I can do this, en ik heb toevallig hele leuke servetten hahaha

sofie zei

cool!! echt super dat je al die nageltrends spot, vind het echt leuk!
x

steffi zei

speciaal!

Regina zei

oeeeh vet!

Margot zei

oe leuk! dit is ook leuk met krantenpapier jaa

Anoniem zei

blijft dit ook zitten als je gaat douchen ? ^^

Tessa zei

Anoniem, wel als je er topcoat over gebruikt x

Anoniem zei

oke dankje ! dan ga ik het ook proberen! :)