maandag 16 november 2009

Oogschaduwpotloden/shadesticks


Gebruiken jullie graag oogschaduwpotloden? ik heb er zelf alleen een van de Hema en eerlijk gezegd grijp ik er niet snel naar. Niet dat hij zo slecht is, hij blijft wel ok zitten en er komt genoeg kleur vanaf maar ik werk gewoon liever met poeder oogschaduw.
Maar er zijn veel mensen die er wel graag mee werken, of als oogschaduw of als basis.

Luxe merken zoals Mac hebben ze al lang in hun collecties:


Maar ook bij budgetmerken worden ze tegenwoordig gespot:

Gosh (kruidvat):


Nyx (online te koop):




xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

die van nyx zijn goed

kaithlyn zei

Ik heb die van gosh uit een korting box voor 1 euro gevonden ;))

kim zei

Die van Gosh vind ik SUPER! Ik heb ze nu bijna allemaal...Ook heb ik er enkele van de Hema en die zijn inderdaad niet slecht.