dinsdag 24 november 2009

Nail of the day

Heb hem dan toch nog gevonden: het donkergroene lakje van Essence 'All Access'.

Zonder flits:
Met flits:
De essence lakjes hebben niet mijn favoriete formule of kwastje maar ik moet zeggen dat deze redelijk fijn smeerde (ietsje te dik misschien), met 1 laagje was hij dekkend.

Ook heb ik mijn nagellak stash weer opgeruimd door te kijken welke lakjes ik eigenlijk nooit meer gebruik. En dat waren er toch een 10tal:

Nu past alles weer netjes in mijn bakje, ik bezit nu zo'n 42 stuks.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Anoniem zei

woww jij hebt veel nagelak

Kaya zei

Ik vind m ook leuk :) En ik ben helemaal niet van de felle nagellak, roze uitgezonderd ;p

Anoniem zei

Ik had hem ook in mijn handen maar toch nog niet gekocht.Ik vond de blauwe schijn erin wel leuk, maar die zie ik niet op de foto terug, is ie irl wel te zien?

Tessa zei

ja hij heeft wel een beetje lichtblauwe schijn als je met je handen beweegt nu je het zegt Elke :)

Anoniem zei

ok haha ik vermoed dat ik hem ook nog koop in de toekomst :p

sofie zei

heb dat lakje ook pas gekocht, moet hem nog testen, wel mooie kleur!!
x