vrijdag 27 november 2009

Lipsticks


Sinds ik Mac heb ontdekt draag ik liever lipstick dan lipgloss.
Raar maar waar: vroeger haatte ik lipsticks. Op de een of andere manier deden ze me aan omatjes denken met van die droge,rode lipjes:

ieuww
sorry harry-potter meisje (XD)

en veel goedkope lipsticks hebben nog steeds deze uitdrogende formule:

En omdat je dus bij Mac kon kiezen tussen allemaal verschillende finishes heb ik daarin mijn droom lipproducts gevonden. Kijk mee naar een aantal swatches (danku google)

Luster finish:

Cremesheen formule:

zoals je kan zien zijn deze heel creamy, sommigen lijken zelfs op een gloss maar uiteraard plakt een lipstick niet.
xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Viva La Fashion zei

i love emma watson and mac, so in my opinion this is a great post. :)

Saskia zei

mooi die creme cup

Margot zei

die onderste is mooi! maar emma watson had daar echt een beautyblunder haha!