vrijdag 13 november 2009

Looks voor de feestdagen

Vandaag laat ik jullie alvast enkele mooie eye-looks zien voor de feestdagen,
ze zijn allemaal van Padmita.
Ik ben er vroeg bij dit jaar maar zo kunnen jullie alvast beginnen oefenen :p





Voor de lips raad ik jullie zeker een Dazzleglass van Mac aan!
enkele swatches:
Ik ga misschien een van de looks proberen namaken met kerst en oudjaar! ik gebruik zelf dagelijks meer naturelle ooglooks dus ik neem aan dat ik niet de enige ben die wat inspiratie kon gebruiken :)

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Kizzy zei

Mooi zeg! Vooral die eerste twee foto's. Zo 'strak'! (als je begrijpt wat ik bedoel... hihi!)

Myrna zei

Wat een super mooie eyelooks zeg! Vooral de tweede en derde!

steffi zei

Sommigen vind ik wel heel erg apart, zou ik niet snel zelf dragen, maar wel mooi!

Tessa zei

Ja ik vind sommige creases ook wat fel afgesneden maar met nieuwjaar zou ik wel zoiets speciaals durven :)

Anoniem zei

ik doe normaal ook wel al best gek, dus ik ga voor een glittervariant denk ik :P daarmee loop ik normaal nog net niet overdag rond hehe

Martine zei

I Like it!!!

Kus Kus Martine