zondag 1 november 2009

Mac Hue lipstick swatch en vergelijking

Nope ik heb hem niet gevonden maar opnieuw gekocht :)
Ik vond het echt zo erg dat ik hem kwijt was en hij is zo mooi dat ik hem opnieuw ben gaan halen.

Vandaag dus een post erover voordat ik hem weer kwijt ben haha...

swatch:


En ik heb hem even naast creme d'nude op de foto gezet om te laten zien dat er toch een duidelijk verschil in zit :) Links zie je Hue die veel rozer nude is.


& hier staat hij (weer links) naast 'Angel' , een iets fellere roze.

Nu viel me wel iets raars op aan de verpakking.
Ik had de verpakking van mijn vorige Hue lipstick nog en daar stond de naam 'Hue' op een sticker terwijl het bij mijn nieuwe erop staat gedrukt! terwijl ze wel uit dezelfde winkel komen, vreemd he? waarschijnlijk is Mac de verpakkingen een beetje aan het veranderen.


xoxo Tessa

6 opmerkingen:

katrien zei

hihi en binnekort vind je hem weer en dan zit je met twee dezelfde lipsticks, ongeduldigaard :-p

Marijke zei

hij ziet er echt mooi uit!volgende keer toch maar kopen als ik in MAC ben!

Martine zei

Mooi lipstickje! Ben je nu niet bang dat je hem morgen terug vind ofzo? ;P

Kus Kus Martine

Tessa zei

Nee Martine ik heb echt overal gezocht maar moest hij boven water komen geef ik hem aan een vriendin ofzo

steffi zei

Ik heb dat van de verpakking ook al opgemerkt. Ik heb het tijdens de zomer opgemerkt met mijn Costa Chic lipstick. Wat dubbel? Hoeveel mensen hebben geen back up? Ik hoop toch nog dat je hem vindt!

Anoniem zei

oké die is echt héél mooi! mss wordt deze wel mijn 1e mac lipstick hihi, ff een lijstje beginnen ;)
kun je hem mss eens op je lippen swatchen? (ik snap het als het niet gaat hoor, ik krijg lipswatches zelf nooit goed op de foto!)