donderdag 5 november 2009

Hema facial mask


Gisteren probeerde ik dit gezichtsmasker van de hema uit, vandaag vertel ik jullie wat het resultaat is.
Op de verpakking staat: hydraterend en verzachtend. Maakt de huid weer zacht en glad.
Als ik heel eerlijk moet zijn ben ik niet de ideale persoon om dit te testen, mijn huid is redelijk egaal en glad. Wel heb ik de dag nadien nog steeds een heel zachte huid. Ik merk ook geen irritaties op en de geur van het product is ook niet slecht.
+punt: dit masker spoel je er gewoon af met warm water. Waarscheinlijk ligt het aan mij maar ik haat die maskers die je van je gezicht moet trekken of pellen, bleh!
daarbij kost dit fijne masker maar rond de €2. Het enige 'nadeel' is de lelijke verpakking maar dat nemen we er maar bij zeker.
8/10

8 opmerkingen:

Katrien zei

Ik had ooit eens zo'n masker van de hema (hydraterend ofzo), en toen begon dat mega te branden en had ik na snel afspoelen een rood gezicht alsof ik uren in de zon had gelegen! En dat was de dag voor kerstmis, dus ik vreesde al een vreselijke afgang! Gelukkig trok het na een uurtje al weg. Maar ik gebruik dus nooit meer maskers van hema! :D

Tessa zei

ai Katrien dat klinkt pijnlijk, dan heb je waarsch een gevoelige huid :) ik heb daar bijna nooit last van gelukkig

Esther zei

Ik heb gelukkig geen gevoelige huid, dus ik ga hem waarschijnlijk binnenkort kopen, aangezien ik ook een gezichtsscrub heb van de Hema, en die is ook erg goed. ;D

Tessa zei

ja ik heb de scrub ook :) vind ze ook beiden fijn werken maar ik zou het wat vaker moeten doen

Dhini zei

Ik heb de scrub gekocht maar nog niet gebruiken want de oude wil Ik eerst opmaken. Ik hoop dat het goed werkt

Martine zei

Ik vind de maskers & peelings van de hema wel fijn. Ik heb wel altijd die voor een gevoelige huid.

Kus Kus Martine

Lvst zei

Klinkt erg fijn, misschien dat ik hem binnenkort ook eens ga kopen! De hema scrub is trouwens ook erg fijn :), bedankt trouwens voor je lieve comment op mijn blog!

sofie zei

ik ben ook dol op de maskers van hema, ze zijn lekker goedkoop en werken best goed!!
liefs
s