donderdag 19 november 2009

Review: Gosh velvet touch primer

Ik gebruik hem al best lang en toch schreef ik er nooit wat over: de Gosh foundation primer.
Op het plaatje hierboven zie je een tube maar tegenwoordig zit de primer in een andere verpakking met een pompje. Ik had nog zo'n tube in een kortingsbak gevonden overlaatst daarom heb ik de oude verpakking. In het schap zal deze primer er nu dus zo uit zien:

Waarom een primer gebruiken?
Je MOET uiteraard geen gezichts primer gebruiken maar ik ben er zelf wel een voorstander van. Als je foundation/poeder of wat dan ook gebruikt is het gewoon beter voor je huid als er een soort van 'beschermend laagje' onder zit, je brengt de producten dan niet rechtstreeks op je huid aan. Anderzijds blijven je gezichtsproducten gewoon beter zitten met zo'n primer, net zoals een oogschaduwbasis dit doet voor je oogschaduw.
Hier zie je een foto van de substantie van de gosh primer:
Het is een soort doorzichtige gel, hij plakt en ruikt niet en dat vind ik opzich al grote voordelen.
Hij maakt zijn naam 'Velvet touch primer' zelfs waar want het voelt echt super zacht aan op je gezicht.

Ik heb zelf nog nooit een andere primer gebruikt dus ik kan niet vergelijken maar ik ben in ieder geval super tevreden van deze primer! het enige nadeeltje dat ik kan bedenken is dat je best veel nodig hebt (een druppeltje is genoeg geldt bij dit product niet vind ik) en hij kost zo'n €14, wat niet goedkoop is voor een kruidvat product.
Dus ik zou zeggen: als je de tube tegenkomt in een kortingsbak koop hem zeker en vast want soms vind je hem daar met de oude verpakking voor €4, als dat geen deal is :)

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

die wil ik al tijden proberen maar hij is inderdd duur in die nieuwe verpakking

Anoniem zei

Ok, door een je primer blijft je foundation inderdaad wel langer zitten, maar ik vind dat het je poriƫn ook vlugger verstopt, en je daardoor vlugger puistjes krijgt. Maar het kan natuurlijk ook wel aan de primer liggen. Ik gebruik die van de body Shop. Misschien dat ik een ander merk dan ook wel eens een kans moet geven :-)

Tessa zei

Ja dat is voor iedereen uitproberen vrees ik, het ligt niet aan primers in het algemeen want ik heb er nog nooit een puist van gehad :) xx