dinsdag 17 november 2009

Nude nagellak gezocht

Misschien merken jullie het wel aan mijn posts maar ik ben de laatste tijd weer héél erg into nagellak! Alsof ik er nog niet genoeg had staat mijn verzaleling nu op zo'n 50 flesjes.

De kleur die moeilijk te vinden is is een mooie dekkende nude. Ik heb wel wat plaatjes op internet gevonden maar liefst zou ik gewoon een bereikbare kleur hebben die je in bv elk kruidvat kan kopen.
Enkele voorbeelden:
Essence 'iced chai latte' (deze is van de creamylicious lijn en hier al overal uitverkocht)
Opi 'Sand in my suit' (deze heeft een beetje shimmer, ik heb liever een matte)

Chanel 'Django' (waarscheinlijk verschrikkelijk duur en moeilijk vindbaar)

dus.... I need your help! weet jij nog een mooie,dekkende nude polish?

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Annelieke zei

Misschien niet heel bereikbaar maar volgens mij heeft Diamond Cosmetics ook een nude kleurtje, Nice N Naked. Ik zelf heb Tira-Mi-Su (NOTD op mijn weblog) maar die is wat donkerder dan de foto's die jij hebt geplaatst. Ik zag ook laatst bij alicejohavesentials.nl een nieuw merk, Art de Lautrec, daar heb je ook een paar lichte kleurtjes: 42, 68, 69. Ik heb een paar dagen geleden 68 besteld dus als die binnen is misschien ook wel een swatch ;) En die van essence is zo mooi, maar daar heb je niets aan, haha. Als je die ziet zou ik hem echt kopen!

Anoniem zei

ik ben niet zo'n nudefan, maar ik heb er wel enkele, oa v barry m en van de h&m
kijk ook eens bij catrice 60 seconds, vlgs mij zat daar vroeger eentje bij!
en ik heb ook eentje van opi die ik redelijk nude vind, maar jij mss niet (ik heb denk ik andere standaarden:P) hij heet java mauve-a
en anders gewoon àlle lakjes van heel het kruidvat aflopen hé ;)

Tessa zei

dankjewel Annelieke & Elke, ik ga er eens naar kijken x

Live with Lipstick zei

Ik heb de eerste van Essence en ben daar heel tevreden over. Ik kan je helaas niet verder helpen! Geen idee waar ze nog nude nagellak hebben...

Sarah zei

Gosh, heeft ook nude nagellakjes (:
En die zijn verkrijgbaar in kruidvat..

Daniëlle zei

Die van Essence heb ik ook, die is mooi. :) Nu ligt bij Kruidvat de Nude Sensation in de winkel, voor als je nog steeds op zoek bent. :)