zaterdag 28 november 2009

Essence nail stamp

Ik beloofde jullie een review van de nail stamp maar ik denk dat ik dit beter aan andere blogsters kan overlaten want ik ben er ZO SLECHT in! ik weet niet of het een speciale techniek of oefening eist maar dit is het beste wat ik ervan kon maken:

en daar zie ik nu niet bepaald een bloemetje in, eerder wat vlekken. Aan de nagellak kan het ook niet liggen, ik probeerde 4 verschillende merken uit.
bahbah, ben blij dat ik geen geld aan konad heb verkwist, nu is het tenminste maar €3 weggegooid.

13 opmerkingen:

Saskia zei

nu laat je me twijfelen, wou hem ook gaan kopen maar ik ben al helumaal niet handig met nagellak

Anoniem zei

Ik heb hem ook en hij werkt perfect. Heb ook konad en ze zijn héél vergelijkbaar. Heb je de folie eraf gedaan? :p

Tessa zei

tuurlijk heb ik de folie eraf gedaan XD anders kwam er geen patroon at all

sofie zei

hm, das wel raar, ik heb hem zelf ook en bij mij werkt hij perfect, misschien gewoon nog een keertje proberen??
x

Martine zei

Hé!

Misschien doe je iets verkeerd? Ik deed het eerst ook fout, en toen kreeg ik hele vage dingen.. Nou ja, bij mij lukt het nu wel, maar ik wil wel even zeggen hoe ik het doe;

Ik doe dus eerst echt een best grote klodder op dat figuurtje. Dan trek je meteen daarna met die scraper het nagellak eraf, en druk je in 1 beweging die stamp erop. Dan rol je die stamp over je nagel en als het goed is krijg je dan een mooi figuurtje!

I wish you luck, want je krijgt er heel mooie nagels van!

Kus Kus Martine

Tessa zei

dankjewel Martine, ik ga het zeker nog eens opnieuw proberen maar eigenlijk deed ik het al hetzelfde als dat jij zegt... ik heb het gevoel dat ik alle nagellak eraf schraap ofzo en als ik het voorzichtig doe dan blijft er weer teveel lak op en krijg ik vlekken

Anoniem zei

Ik gebruik zo'n spatteltje van veet, die schrapper vind ik totaal nie goed werken, bij mn konad gebruik ik dat ook :)
en ja sry vo de domme vraag maar het kon zijn hé ;)

Anoniem zei

hehe ik ga die maar niet kopen, ik ben al zo'n kluns :')

Regina zei

bij andere deed ie het wel goed? maar leuk blog!

Tessa zei

Ja Regina het zal wel aan mijn onhandigheid liggen :p

Anoniem zei

heey!!

ik heb ze ook!!!
mij lukt in het begin ook niet, ik hield me scraper te rechtop!!! je moet hem in een hoek van 45 graden of kleiner zetten!!! zeker niet groter als 45 graden!!! en wat (bij die van mij iig...) werkt is, je hebt die soort gaatjes net boven het "mesje" zitten, de grote gaatjes onder houden!!! als ik ze omdraai wordt het eeecht een drama!!!

just try it!!! lukt je vast wel!!!

Anoniem zei

Tips:
1- er zijn 2 folies die je moet er af halen, de 2de is wat dunner.

2- je moet je nagellak gorl laten drogen.

3- neem liefs zwarte konadlakje.

4- probeer het eerst op een blad papier.

Maud zei

Ik heb hem ook en hij werk super?
Gewoon eventjes oefenen en dan lukt het echt wel