donderdag 17 november 2011

Catrice smokey eyes set 'Meet me at the bonfire'

Al sinds ze uit kwamen vond ik deze oogschaduwpalletjes van Catrice er leuk uitzien, weet niet wat me telkens tegenhield om ze te testen. Meet me at the bonfire is een heel neutraal palletje wat zeker geschikt is voor alledaags gebruik, je kan er zo'n ooglook mee maken wat mannen vaak leuk vinden: opgemaakt zonder dat het er te opgemaakt uit ziet.

Ik besloot snel een foto walkthrough te maken voor jullie, volgende keer ga ik hiervoor toch mijn vader's camera gebruiken want mijne is niet goed voor close-ups.

Stap 1: Breng het 2de kleurtje van het pallet over je hele ooglid aan:
Stap 2: pak met een blendingkwast wat van de 3de kleur en vervaag deze in je crease/oogplooi:
Stap 3: daarna breng ik de highlighter altijd pas aan, dit is de 1ste kleur in het palletje. Pak een beetje van die lichte kleur en breng het boven de creasekleur aan, op je wenkbrauwbot.
Stap 4: het laatste vakje vind ik nog het speciaalste aan het palletje, de laatste 'kleur' is namelijk een gelliner! Neem een eyeliner kwast en trek een dun lijntje boven je oog:
Stap 5: Om de look helemaal af te maken breng je nog wat mascara aan et voila.
Dit is zeker een van mijn go-to ooglooks als ik weinig zin heb in iets spannends/experimenteels met make-up. En zoals ik al zei vinden mannen dit over het algemeen de leukste ooglooks, lekkere natureltintjes. En ik doe bij zo'n nude look ook liefst geen make-up onder het oog, dat houdt het geheel wat frisser en opener.

De catrice smokey eyes palletjes zijn er in een stuk of 3 kleuren en ze kosten onder de 5 euro, voor 3 oogschaduws en een gel eyeliner is dit natuurlijk een super prijs.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Eva M. zei

Ik heb hem ondertussen al een jaartje en het is mijn favoriete go to paletje voor een simpele look. En écht geen geld gewoon :p

Katrien zei

Mooie oog look voor overdag ja. Vind het wel iets voor mij misschien dat ik het paletje ga kopen

Beauty Treasures zei

ziet er een leuk paletje uit!

robin zei

mooi!

Laura. zei

Mooi gedaan ^^ x