maandag 21 november 2011

Kerst wishlist

Ieder jaar komt DE vraag weer 'wat wil je voor kerst?' , het is een luxeprobleem I know maar ik weet er ieder jaar opnieuw écht geen antwoord op, hetzelfde met mijn verjaardag. Ik ben dan ook iemand die gewoon blij is met een cadeaubon of zelfs een zak snoep :p Vorige week had ik dus nog altijd geen kerst wishlist terwijl de prangende vraag weer kwam. Ik besloot deze week dus maar eens goed na te denken en heb een kleine wishlist gemaakt voor mijn familie:

1. Het eerste is geen beauty item maar een fruitpers! mensen die mij kennen weten dat ik gek ben op verse sapjes maken en ik heb eerlijk gezegd geen fijn toestel meer in huis:
2. Voor de rest is het wel beauty stuff. Ik zou graag eens zo'n gezichtsbruiner proberen. Het is minder schadelijk (en dus ook wel wat minder effectief) dan onder de zonnebank gaan omdat het minder sterke lampen zijn, maar ik heb in de winter gewoon nood aan het licht en de warmte. Volgens een kennis werkt dit bij haar erg fijn tegen een winterdipje:
3. Op mijn gewone beauty wishlist staat nog altijd de nieuwe pen eyeliner van Maybelline dus waarschijnlijk heb ik deze tegen kerst al lang zelf gekocht hihi:
4. De Mac 109 brush zal mijn eerste Mac kwast worden, hij schijnt fijn te zijn om mee te contouren en ik wil mijn contourbrush al een tijdje vervangen:
5. Mijn nagels zien er al een maand niet uit, maar dan ook echt scheurtjes in elke nagel, korte stompjes.. iets waar ik normaal geen last van heb. Een repair setje van Trind staat dus ook nog steeds op mijn wishlist:

Ik denk dat ik uiteindelijk toch de fruitpers en de gezichtsbruiner zal vragen voor kerst, de rest koop ik zelf toch nog wel ooit, ik ben een beauty fan voor iets he.

Weten jullie al wat jullie krijgen/gaan vragen aan de kerstman? ;)

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Eefje zei

Trind is heel goed, moet je zeker proberen.

Steffi zei

Leuke dingetjes op je wishlist! Die Trind set ziet er interessant uit, heb namelijk hetzelfde probleem als jij.. Waarschijnlijk krijg ik dit jaar een hoop interieurspulletjes.

Eva M. zei

Ik vraag meestal parfum voor mijn kerst en daar kom ik dan wel een jaartje mee toe :d Als mijn moeder in een goeie bui is krijgen we zelfs véél cadeaus. Dit jaar zou ik voornamelijk een bijdrage willen voor mijn nieuwe fototoestel, gezien ie nogal very expensive is. Mijn vriend weet dat ie me veel plezier kan doen met een bon van de parfumerie dus hopelijk krijg ik dit weer van hem :d !

Anoniem zei

leuke cadeautips

Katrien zei

Ik ben ook benieuwd naar zo'n gezichts bruiner dus ik hoop dat er een review van komt na kerst dan ;-)

Peggy Timmermans Visagie zei

Arrrggghhhh..;is het alweer zover? Ik heb nog steeds het idee dat de zomer nog moet beginnen :) Ik wil zoveeeelll maar ik ga ditmaal eens proberen van geen beauty op mijn lijstje te zetten :)

Anoniem zei

tessa vraagje, wil je je mac stash eens tonen? groetjes

Tessa zei

^Ok komt er binnekort aan :)

Shannara zei

zo'n gezichts bruiner lijkt me ook wel leuk

Paula zei

Leuk verlanglijstje! En nu bedenk ik ineens dat ik ook een MAC brush op mijn lijstje wil gaan zetten, haha!