woensdag 23 november 2011

Lush Snow Fairy

Lush fans worden alvast blij bij het zien van dit gele papieren zakje. Bij mij laatste lush shopping trip nam ik buiten de Bubblegum lipscrub ook een douchegel mee, de populaire Snow Fairy.

Dit is DE douchegel van de kerstperiode, het is dan ook een limited edition en ik ken mensen genoeg die hem inslaan zodat ze er geen jaar zonder moeten. Het was dus dringend tijd om dit product uit te proberen, is het de hype waard?
Waarom ik hem nog nooit eerder heb gekocht? ik was bang dat het product zelfs voor mij te zoet ging zijn. Als je hem in de winkel uit het schap haalt en er aan ruikt kan hij namelijk nogal overweldigend zijn. Maar ik ben blij dat ik hem toch een kans heb gegeven, in de douche is hij heerlijk.

De geur is mierzoet en doet me aan cuberdons/neusjes denken! Voor de NL'ers die het misschien niet kennen, het is een Belgisch snoepje (ook alleen in BE verkrijgbaar omdat ze geen lange houdbaarheid hebben, ze zijn dus altijd vers) met een harde buitenkant en een zachte,jelly achtige vulling:
Als Snow fairy eetbaar was zou hij zeker naar neusjes proeven ;)

De douchegel bevat alles girly: een roze kleur, mini blauwe glittertjes (die niet op je lichaam achterblijven btw) en een zoete geur. De geur blijft ook nog eens goed hangen, ik merk wanneer iemand stiekem mijn flesje heeft gebruikt.
Lush is niet goedkoop, voor een klein flesje van 100g betaal je €5,95 en €18,95 voor een fles van 500g. Ik denk wel dat je zelfs met het kleinste flesje wel een tijdje toekomt omdat je niet veel nodig hebt per douchebeurt omdat hij goed schuimt en fel ruikt.

Lush is dierproefvrij en veganistisch, ook wel een grote reden waarom veel mensen de Lush producten gebruiken.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Shannara zei

heerlijke spulletjes

Eva M. zei

Ik heb hem nog nooit geroken, moet ik gauw es doen geloof ik :d !

Katrien zei

Snowfairy is super! en neusjes ook, heb ze ooit op vakantie in Belgie geproefd hmmm

Lien zei

I love lush :)