maandag 28 november 2011

Sacha event

Een paar dagen geleden ben ik naar een VIP night geweest van de schoenenketen Sacha. Ik ben sowieso wel fan van de Sacha, de kwaliteit is bijna altijd prima en de prijzen zijn betaalbaar. Wat houdt zo'n VIP avond precies in? de nieuwe collectie wordt op zo'n avond aan een beperkt publiek voorgesteld en alsof dat nog niet leuk genoeg is kregen we ook nog korting. Naast de schoenengekte kon je ook stijladvies krijgen of je laten opmaken door een make-up artist.

Ik ga van deze post gewoon een kleine picturespam maken want ik heb best wel wat foto's gemaakt, enjoy!







Bij aanvang van het event, toch al behoorlijk wat volk:
Lekkere hapjes:
Redbull was ook van de partij (mijn eerste cafeïne in lange tijd, ahhh):
De koffer van de visagist:
Ik was natuurlijk al helemaal opgemaakt dus ik heb gewoon af en toe gespiekt wat de visagist deed bij anderen.

Anyway, alle aanwezigen mochten bij aankomst dus een envelop graaien waar je korting op stond. Ik had 30% korting, nice! Ik heb 2 paar laarzen meegenomen.

De enkellaarsjes kunnen je bekend voorkomen van eerder in dit artikel, ik had ze meteen al gepast toen ik nog geen 10 minuten in de winkel stond ;) Je kan deze met de flap omlaag of omhoog dragen en de hak is zo'n 10cm:
En dan nog een paar suede overknees. Niet heel speciaal maar hier was al korting op tijdens het event en dan kwam daar nog eens mijn 30% kortings bon bij. Er bleef dus niet meer veel over, kon ze niet laten liggen:
Ze zijn helemaal van 'wol' vanbinnen, lekker warm dus.

En dan nog een portemonnee voor mijn moeder:
Yup ik heb me wel vermaakt op de VIP night, zeker voor herhaling vatbaar.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

TahneevanErning zei

Oeh, mooie dingen heb je gekocht! Vooral die korte enkellaarsjes vind ik echt leuk!

Anoniem zei

Er zitten veel leuke tussen, jouw aankoopjes ook.

Kaya zei

Hey leuk dat je daarheen was! En mooie shoes heb je gescoord!

Katrien zei

Leuk he naar zulke events gaan daar krijg je altijd voordelen.

Kim zei

leuk zeg! bij anderen vind ik laarzen altijd heel leuk, zelf koop ik ze nooit!