donderdag 10 november 2011

Fashion inspiratie

Bij elk seizoen ga ik op zoek naar inspiratie plaatjes van kleding, schoenen, jassen.. noem maar op. Omdat het nog lang goed weer is geweest heb ik dit uitgesteld tot nu, kon nog prima in mijn dun leren jasje en open schoenen rondlopen. Vandaag dus wat meer herfst en winterachtige inspiratie:

Hoe vet is deze bordeau/paarse 'leren' broek?

Ik vind het vaak moeilijk om echt warme kleding mooi te vinden, deze bovenstaande outfit is simpel maar leuk.
Niet voor de super koude dagen maar shorts kunnen nog gewoon met pantys worden gedragen, cute.
Ik hou van Kim Kardashian's stijl: ripped jeans met overknee boots, oversized sjaal en leren jasje.
In laagjes werken en opvallende accessoires.

Wat stoerdere boots, ik vind ze leuk maar moeilijk te combineren. Ik zou er dan veel accessoires bij dragen (opvallende grote oorbellen?) om het toch nog een vrouwelijke touch te geven. Dit soort laarzen geven al snel een beetje de tomboy stijl en ik weet niet of ik me daar zo prettig in zou voelen.

Bovenstaande kledingstukken heb ik in mijn kast hangen maar de combinatie nog nooit gemaakt dus ik ga het zeker eens proberen.

Opnieuw heel simpel maar vind deze nog wel leuk door de struisvogel handtas en opvallende sjaal die het saaie wat breken.
Weer de burgundy broek, je kan er bijna niet meer onderuit momenteel in de winkels..
Nog een stijlicoon voor mij is Lauren Conrad! Zij heeft ook niet zo'n speciale stijl maar het is soms net de kunst om simpele dingen leuk te combineren en dat kan zij als geen ander.

Voor de mede fashionista's: Waar halen jullie je fashion inspiratie vandaan? blogs,tv,magazines, vriendinnen, op straat?

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Steffi zei

Staan enkele hele leuke outfits bij! Voor mij mag het deze winter wel ietsje opvallender qua kleuren.
Inspiratie vind ik gewoon op blogs, door outfits op straat en in de winkels, boekjes, etc...

Tessa zei

Wow goede opmerking Steffi, ik had het niet eens door dat ik allemaal best sobere outfits (qua kleur) had gepost. Vast omdat ik zelf zo'n zwart,bruin,crèmekleur dragend persoon ben en niet zo van het opvallende blauw,geel etc. Misschien dat ik toch eens voor een paar opvallendere items moet gaan deze winter ;)

Mitchin zei

Felle kleuren waren toch helemaal hip dit seizoen? ;)))

Ik deze looks heel leuk, maar ik zou al echt koud hebben in zoiets, hihi =))

Tessa zei

Ja ik zou er ook zeker nog een jas over doen :p maar van de echt dikke wollen truien ofzo hou ik gewoon niet, dan layer ik liever 3 truitjes.

Kaya zei

Oeh mijn favo blogster bovenaan.
Ik ben echt heel fashionminded en haal overal wel inspiratie uit; muziekvideos, tijdschriften maar idd ook blogs en fashionforums.

Ik ben gek op die oversized gebreide truien maar niet met een jeans gecombineerd dat vind ik dan weer veel te gewoontjes. Ook ben ik gek op de leopard print maar die is eigenlijk nooit uit de mode geweest.

Katrien zei

Egt een leuke smaak in kleding heb je, vind alle outfits top

Vintagirie zei

Te gekke post, zeker met jouw commentaar eronder