zondag 20 november 2011

Opgemaakt en weggegooid

Whoops dit is al het 2de opgemaakt artikel deze maand! Ik hou de spullen die ik opmaak altijd aan de kant totdat ik het artikel heb geschreven en ik had nu weer een hele hoop op mijn bureau staan. Tijd voor een update dus.

Eerst een haar en nagel product:
Deze dingen vliegen er gewoon door bij mij. Ik lak mijn nagels sowieso 2x per week en soms zelfs meer en dan zijn de teennagels er nog niet bijgerekend. Je kan je dus wel voorstellen dat ik regelmatig nagellak remover moet kopen, deze van de Action is gewoon prima. Van de volume mousse had ik 3 flessen (ooit in een actie gekocht), hiervan heb ik nu de laatste opgemaakt.

Dan 3 verzorgingsproducten:
De euro profit body lotion is gewoon heel neutraal, handig want ik had deze maand weer een allergische reactie (jeuk!) en daardoor heb ik deze fles kunnen opmaken. De Fa deo zit altijd in mijn handtas, de geur 'Pink passion' is al jaren mijn favoriet dus die maak ik regelmatig op. In het vies leeg bakje zat een laatste stukje Godmother zeep van Lush.

Make-upjes:
-De Helena Rubinstein mascara was een tester dus ik weet niet of het daardoor komt maar hij was redelijk snel slecht, mijn wimpers gingen sinds een paar dagen aan elkaar plakken.
-Daarnaast ligt een wenkbrauwgel van Gosh, fijn spul maar best snel op! ik gebruikte hem pas een paar maanden.
-Burberry brit parfum: er zit nog een drupje in maar hij begint na 1,5 jaar toch wel een beetje van geur te veranderen, dat spuit ik dus niet meer op.
-Als laatste de Mac studio sculpt concealer, deze heb ik laaang gebruikt (1,5 jaar?) en hij is nu toch echt klaar voor de vuilnisbak. Er zit nog een beetje opgedroogde concealer langs de randjes, voor de rest is hij op.

Weggegooid heb ik een grote smudge kwast van The body shop:
Ik heb het nooit een super kwast gevonden dus erg vind ik het niet maar hij is nu gewoon stuk. Hij gaat ineens enorm pluizen en ik wil niet dat die zwarte stukjes in mijn oogschaduw terecht komen.

Al bij al toch weer heel wat opgemaakt en weggegooid deze week:
Bij vorig opgemaakt artikel was er niet veel wat ik terug zou kopen maar deze keer wel. De Action nagellak remover vind ik sowieso fijn, de Fa deo ook en de Gosh wenkbrauwgel zou ik denk ik ook nog wel eens opnieuw kopen. De Lush zeep momenteel niet simpelweg omdat ik nog andere geuren wil proberen (Honey I washed the kids en Rockstar).

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Katrien zei

Hoe doe je het toch maar. jij maakt echt veel op elke maand :D

Jolet zei

lijken me fijne spullen! Leuke blog heb je, ik volg je, hoop dat je me terug volgt! X

Eva M. zei

Ik ben ook altijd trots als ik spullen op maak :d !

Gabriella zei

Nou je hebt veel spulletjes opgemaakt!

Tessa zei

Jap, ik heb vaak (zeker qua verzoringsproducten) half lege flessen in de kast staan! daar ben ik nu mee bezig om die op te maken :) daarom gaat het momenteel vlotjes

Greet zei

Rockstar van Lush is heeerlijk, die koop ik telkens opnieuw!

Mijn laarzen komen van Texto, maar zijn wel al van twee jaar geleden. Ik heb overlaatst wel gelijkaardige laarzen gekocht in de Scapino voor maar 30€ ofzo!

Steffi zei

Wow, wat maak jij veel op, heb ik echt bijna nooit :P