zaterdag 12 november 2011

Moeilijk draagbare lipkleuren (Perfectsmile update)

Vorige week konden jullie al lezen over mijn bleeksessie bij Perfectsmile, dat is nu een week geleden. Omdat mensen hier graag updates over lezen besloot ik een aantal moeilijk draagbare kleuren lipstick te testen bij mijn nieuwe tandkleur.

Peaches en oranje tinten staan er om bekend je tanden METEEN een gele look te geven, dit vond ik altijd zo irritant want ik hou van peachy tinten. Ik testte het nu opnieuw uit met Mango Diamonds van Maybelline:
Deze lipstick gaf me eerst knalgele tanden, nu valt dit zoals jullie kunnen zien reuze mee. Yeey! Dit soort kleurtjes kan ik vanaf nu dus vaker dragen.

Ook bruine lipsticks zijn tricky op dit vlak, ik gebruikte hier een Sephora lipstick van mijn moeder:
Gelukkig draag ik zelf nooit bruine lipsticks, vind het niet zo mooi en het geeft dus sneller de 'gelere tanden indruk'.

Als laatste wou ik rood nog testen maar ik heb helemaal geen rode lipstick in mijn stash!
Maar oranjes en bruintinten zijn naar mijn mening toch meestal wel het moeilijkst te dragen dus die 2 heb ik jullie alvast laten zien.

Misschien kunnen jullie het zien maar mijn tandkleur is nu een tintje naar beneden gegaan tegenover de vorige post, nog steeds mooi wit maar niet meer zo fluo als op dag 1. Dat is normaal hoor, dit werd me ook verteld bij Perfectsmile: na een paar dagen zie je pas het echte resultaat. Ik vind het prima want misschien was het wel stiekem een beetje too much op dag 1 (hollywoodsmile wat iedereens tanden geel laat lijken naast jou). Ik ben in ieder geval nog altijd blij dat ik de behandeling heb laten doen en als jullie willen update ik binnen een half jaar nog wel eens zodat we samen kunnen zien hoe lang het resultaat blijft.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Eef zei

Dat is wel een groot voordeel inderdaad, ik moet opletten met bepaalde kleuren lipstick.

Kaya zei

Ik vind de kleur van de eerste erg mooi. En lekker dat je nu alle kleurtjes kan dragen!

robin zei

je heb hele mooie tanden! ik vind de eerste kleur het mooist.

Kim zei

dat is inderdaad veeel mooier zo! als sommige kleuren lipstick je geweldig staan, maar ze laten je tanden geel lijken is zo zonde!