zondag 13 november 2011

Shoplog

Ik heb best lang al geen shoplog meer gedaan, ik heb mijn beauty nobuy dan ook al lang volgehouden. Ondertussen heb ik gewoon af en toe nog iets gekocht maar geen grote hoop tegelijkertijd, daarom dat ik wat heb gewacht om nog eens een shoplog te plaatsen.

Bij Ikea neem ik vaak geurkaarsen mee. Deze Tindra kaarsjes zijn zo lekker, ze ruiken naar kokos en vanille. Het hele huis ruikt momenteel naar deze kaarsen, love it.
Vorige week bracht ik ook een bezoekje aan Lush. De review van de lipscrub konden jullie al lezen, die van de douchegel komt er binnekort aan:
Bij H&M kocht ik simpele zwarte laarzen, ik had geen enkel paar platte laarzen meer dus het was een beetje uit noodzaak ;)
New Look winkels zijn vreemd genoeg niet allemaal hetzelfde. Soms loop ik er met volle armen naar de paskamers en in sommige New Looks vind ik helemaal niks leuk. Ik was in ieder geval nog op zoek naar een lang warm vest en die heb ik er gelukkig wel gevonden:
Ik nam ook nog een tailleriem mee omdat ik even een blackout had of ik nog wel zo'n riem had liggen thuis (uiteindelijk wel dus). Deze stond in ieder geval leuk op bovenstaand vest.
Op naar de Zara, nog zo'n winkel waar ik bij bepaalde filialen nooit wat vind en nu in Antwerpen was er zoveel leuks. Als eerste greep ik deze lange zwarte sjaal, lekker warm en altijd goed om een outfit een meer winterse look te geven:
Ook was ik nog op zoek naar simpele maar goed zittende bloesjes. Hier ben ik héél kieskeurig in, die van de H&M gaan bijvoorbeeld meteen pluizen of krimpen al na 1 wasbeurt, hate it. Ik nam bij de Zara een taupe kleurige mee:
En een zwarte met een strikje, beiden bloesjes zijn van erg fijn aanvoelend stof en ze zijn tenminste lang genoeg (mensen met een lang lijf weten wat ik bedoel):
En dan een item dat sommigen misschien wel zullen herkennen, de rood/paarse lederlook broek van mijn 'Fashion inspiratie' artikel! Ik moest en zou deze hebben en kon met geluk de laatste 36 wegkapen:
Bij een onbekend winkeltje in Maastricht kocht ik een tijdje terug nog een zwart jurkje met ruffles:
Sorry voor de slechte foto's, sommigen zijn in de dressing genomen en daar is slechte belichting, vandaar dat ik er een paar aan-foto's bij heb gezet.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Saskia zei

de broek ziet er tof uit ;)

Laura. zei

leuk! x

Kaya zei

Echt hele leuke dingen. Dat is ook dat groene vest waarover je het had, die is echt heel mooi.. ff kijken of die ook online staat haha.
Ben wel benieuwd welke laarzen dat zijn want kan ze niet zo heel goed zien zo. En die broek wow, ik vind m op jouw foto nog veel mooier.

Steffi zei

Wow, wat heb je veel en leuke dingen gekocht!

Beauty Treasures zei

van snow fairy ben ik echt fan

Kim zei

die broek is echt ontzettend mooi!

Anoniem zei

mooi dat laatste jurkje