donderdag 24 november 2011

Toevallig dezelfde kleding/schoenen als celebs

Jullie hebben het misschien ook wel eens gezien, een celeb draagt ineens hetzelfde shirt als jij in je kast hebt hangen! Ik vind het altijd leuk als beroemdheden gewoon een H&Metje durven dragen, Katy Perry en Rihanna zijn alvast 2 celebs die dit doen.

Ik kocht deze donkergroene laarzen vorig jaar bij Sasha:
Dit jaar zie ik ineens steeds foto's van Selena Gomez in deze laarzen in het zwart en bruin:
Mijne hebben wat meer studs op bepaalde plaatsen denk ik maar voor de rest zijn ze precies hetzelfde! Ik vraag me af of mijn laarzen dan knock offs zijn van een bepaald merk ofwel loopt Selena ook gewoon met laarzen van 65 euro rond (een spotprijsje voor de celebs), cool!

Ps: ik ga vanavond toevallig naar een Sasha event, mijn camera gaat alvast mee.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Laura zei

Leuk!

Eva M. zei

Hehe altijd leuk om te zien he !

Anoniem zei

he wat tof! selena lijkt me ook wel een heel normale meid tegenover sommige deknekken in hollywood

Peggy Timmermans Visagie zei

Grappig! Jij moet wel bijna van je stoel gevallen zijn toen je het zag?

Mitchin zei

Haha, die sterren zijn gewoon stelletje na-apers =))))))