vrijdag 18 november 2011

Primark shoplogje

Met de nadruk op shoplogJE want ik vond de Primark weer iets teleurstellend deze keer. En wat doe je dan bij Primark als je geen leuke kleding kan vinden? juist ja, ondergoed en sokken kopen.

Ik hoor vriendinnen en kenissen zo vaak praten over de bombshellbra's van Primark, je cup kan tot 2 maten groter lijken en je krijgt er een indrukwekkende cleavage van. Victoria's secret staat natuurlijk bekend om deze BH's in Amerika (elke vrouw heeft er wel een in de kast liggen daar) maar dat kunnen wij in ons kleine landje helaas nog niet kopen. Ik besloot dus 2 setjes van de Primark mee te nemen, gewoon om te proberen:
Ik heb ze al gepast en kan zeggen dat het zeker wel werkt. Al zou ik ze zelf niet elke dag dragen denk ik, eerder bij truitjes die je boezem zowat laten verdwijnen/platdrukken. Ik heb dat bijvoorbeeld in dikkere/lossere winter truien, mijn C veranderd daarin plots in een B en dat probleem kan ik nu oplossen met de bombshell bra ;) Om de prijs moet je het in ieder geval niet laten, ze zijn 7 euro per stuk!

Ook spotgoedkoop bij Primark zijn de sokken, panty's en leggings:
Dit zijn dingen die ik toch zooo vaak weggooi, of ze nu duur of goedkoop zijn geweest een panty of maillot heeft geen grote levensduur bij mij. De prijs varieerde tussen de 2 en 3 euro per stuk.

Als er nieuwe beauty spulletjes liggen neem ik die ook vaak mee van Primark, voor die prijs ben ik wel bereid om iets te testen:
Het oranje gevaarte wat je ziet is een tanning mitt, een handschoen om je zelfbruiner egaal mee aan te brengen. Dit schijnt de oplossing te zijn voor de oranje vlekken aan de binnekant van je handen en je kan hem gewoon in de wasmachine steken. Het ronde ding is een haardonut, fijn om een hoge knot mee te maken voor tijdens het sporten ofzo. En dan voor 1 euro 200 watjes, dat kan ook alleen bij Primark! Ze zullen vast niet voor alles geschikt zijn maar ik ga ze gewoon eens testen.

En als laatste toch 1 kledingitem:
Dit vest was normaal €16 maar omdat er aan de achterkant een paar losse draadjes waren (die ik gewoon terug naar binnen ga naaien) hingen ze in een sale rek voor 5 euro!!!

Ik kocht ook nog een beertje voor mijn petekindje en dat was het. Al bij al zat ik nog net onder de 40 euro, en dat voor 12 dingen. Normaal zou ik voor dat geld alleen 1 BH hebben ergens anders. De prijs is bijna niet te geloven maar daarom is Primark zo leuk, je moet er geen super fashion verwachten maar handige dingetjes die je toch nodig hebt (sokken, ondergoed, pyjama's..) zijn er leuk en spotgoedkoop.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Eva M. zei

Leuke spullen heb je gekocht en omg zo cheeeap !

Anoniem zei

primark is zo leuk, leuke aankopen

Kaya zei

Ik vind dat vest hartstikke leuk, love die kleur! En die bra's ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben zelf alleen al zoooo lang niet naar de Primark geweest. Waren er ook leuke shoes?

APrettyPrincess (Laura) zei

Leuke dingen :D

Tessa zei

Kaya ik heb er ooit pumps gekocht en denk dat ik het nooit meer doe, ze zijn een hel om op te lopen zo pijnlijk. Maar leuke wintershoes heeft Primark sowieso nooit vind ik.

TahneevanErning zei

Ooh als ik dit zo zie, wil ik ook weer naar de Primark! Helaas woon ik in Eindhoven en is het zo'n eind!