woensdag 9 november 2011

Helena Rubinstein Lash Queen mascara

Maaaanden geleden kreeg ik een tester toegestuurd van de Helena Rubinstein 'Lash Queen' mascara, ik vergat hem maar heb hem sinds een week in gebruik. Op de promofoto van de verpakking staat een oog met van die mega overdreven nepwimpers, mooi plaatje maar natuurlijk totaal niet waarheidsgetrouw.

Zoals je op het plaatje kan zien is de verpakking van deze mascara normaal goud, mijn tester zit gewoon in een zwart hulsje:
Het borsteltje is apart, soms lijken het gewone haartjes en soms lijkt het zo'n elastisch borsteltje, misschien is dit bewust gedaan om liefhebbers van beiden borsteltjes te pleasen (slim!):
Het borsteltje werkt in ieder geval fijn, je kan makkelijker aan de aanzet van de wimpers zonder dat het een knoeiboel wordt.

Het resultaat:
Note: ik heb erg korte en rechte wimpers, dit resultaat is dus meer dan gemiddeld.

De wimpers worden gespreid zonder aan elkaar te klonteren en er brokkelen ook geen stukjes mascara af doorheen de dag. De mascara werkt verlengend, voor een goede krul moet ik toch nog met een wimperkruller aan de slag.

De mascara's van Helena Rubinstein zijn goed, dat wist ik al maar helaas hangt daar ook een prijskaartje aan (+-€30). Als jij iemand bent die investeert in mascara's zou ik deze wel aanraden.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

kimmiejjjjj zei

ziet er goed uit! wel jammer van de prijs ja

Peggy Timmermans Visagie zei

Ik kan het niet meer dan eens met je zijn! Ben grote fan van HR mascara's!

Kaya zei

Heb er een aantal geprobeerd uit te duurde segment en meestal viel dat tegen, Estee Lauder kreeg ik meteen een allergische reactie en YSL was na 2 keer gebruiken al kurkdroog. Maar deze wil ik dan toch eens proberen..

Tessa zei

Oh wat kut Kaya! dan lijkt het alsof ze je een hebben verkocht wat al lang open was geweest, vind ik niet kunnen! Daar moet je eigenlijk mee teruggaan dan, zeker bij zo'n dure mascara's x

Pretty Much Fun zei

Mooie wimpers heb je zo!!