zondag 6 november 2011

Opgemaakt en weggegooid

Elke maand maak ik wel enkele dingen op, in het geval van een beauty lover is dat een goede zaak want ik heb toch bijna altijd reserves liggen.

2 haarproducten:
L'oreal professionnel Lumino contrast masker en John Frieda volume blow dry lotion. Twee fijne haarproducten die ik zeker ooit nog wel eens opnieuw zal kopen. Jammer dat ze op zijn maar ik kijk al weer uit om wat nieuws te proberen, ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar het 3 min. miracle masker van Aussie die schijnt erg fijn te zijn.

3 body producten:
- De Bourjois spraytan is helemaal op, deze was goed maar ik koop hem niet meer opnieuw omdat ik er serieus maar 5 keer mee gedaan heb ofzo en dat voor 13 euro.

- In de Olaz zelfbruiner zit nog een beetje maar ik gooi hem weg omdat ik hem al redelijk lang heb. Ik zou deze graag opnieuw kopen want hij is mijn favoriet (nooit strepen of vlekken) maar ik vrees dat ik er allergisch voor ben :( moet telkens heel erg niezen als ik hem aanbreng.

- De Dove deo is gewoon een simpele deo dus ik ga volgende keer ook weer gewoon wat nieuws proberen.

Make-up stuff:
- In het Primark pakje zaten nog een paar doekjes maar die heb ik diezelfde avond nog gebruikt om mijn make-up mee af te halen dus die zijn ondertussen ook op. Ik heb hier nog een pakje van liggen, ze zijn enkel per 2 te koop.

- De Essence concealer is fijn voor onder de ogen als ik een dag wat minder dekking nodig heb, deze zou ik nog wel opnieuw kopen denk ik.

- De zwarte verpakking wat je ziet is een Maxfactor mascara die ik niet volledig op heb gemaakt maar ga weggooien omdat ik hem niet fijn vind.

- De Essence wenkbrauwgel gooi ik ook nog halfvol weg, hij droogt soms korrelig op en dat zie je zitten in de wenkbrauwen.

Alles bij elkaar heb ik toch weer aardig wat kunnen weggooien:
Raar dat het deze keer zo'n 'negatieve' post is geworden, de meeste producten zou ik niet opnieuw kopen zoals je kon lezen. Maar van de Olaz zelfbruiner vind ik het bijvoorbeeld wel erg jammer want hij is perfect voor het gezicht, alleen kan ik hem dus niet meer verdragen.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

TahneevanErning zei

Oeeh, ik vind die Essence wenkbrauwgel ook verschrikkelijk! Die van de Hema is beter.

Anoniem zei

Leuk om te zien :)
Die essence concealer lijkt me heel fijn :D.
Ik volg je, volg je me terug?

kimmiejjjjj zei

dat haarmasker lijkt me heel fijn! ik ben juist allergisch voor dove deodorant! krijg er altijd allemaal bultjes van!

Anoniem zei

wat maak je altijd veel op!

Peggy Timmermans Visagie zei

Jij hebt goed gewerkt! Zoveel producten opgebruikt! Dat lukt mij dus nooit...

Laura. zei

Amai veel producten opgebruikt ^^ ik volg je vanaf nu , volg jij terug? x

Pretty Much Fun zei

Leuk om te lezen! Ik ga je volgen!!

Volg je mij ook? X