dinsdag 15 september 2009

3 to use update!

Door ergens te lezen over 3 to use ben ik ook terug begonnen, hoewel mijn stash goed opgeruimd is de laatste maanden kan het nog altijd beter! project 10 pan is dus overbodig maar ik heb wel deze 3 dingen uitgekozen om op te maken:

Lipsmacker bubblegum: hij is hier helemaal naar boven gedraaid en zoals je kan zien is hij nog half vol, ik heb echt nog 5 ongebruikte lipbalsems liggen dus deze moet eerst op.
Kruidvat notenmelk: deze is nog niet eens voor de helft op en again ik heb nog 2 andere bruin zonder zon flessen staan (ik ben zo iemand die denkt dat ik geen meer op voorraad heb als ik in de winkel sta, en koop dan voor de zekerheid nog een fles *zucht*)
Oilily parfum: deze keer geen probleem met hoeveelheden maar deze is gewoon oud! hoelang je parfum kan bijhouden hangt van parfum tot parfum af maar ik heb deze al zeker 5 jaar en hij ruikt nog precies hetzelfde! dus ik ga hem gewoon elke dag proberen te gebruiken tot hij op is.
Zo dat zijn mijn nieuwe 3 to use producten, ik hoop dat ik me er aan kan houden.
De parfum zal het makkelijkst gaan want daar zit nog maar een klein beetje in :)
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Anoniem zei

die parfums van oilily zijn altijd lekker ik heb er ook een aantal gehad vroeger

Anoniem zei

jaa dat is echt jeugdsentiment! ik zoek nog altijd de parfum waar ik als kind de zeep van gekregen had <3

Tessa zei

welke was dat Elke :d misschien kan ik je helpen

beitjuh zei

succes! die parfum had ik ook vroeger van mijn ouders eens gehad

Anoniem zei

haha het probleem is dat ik dat niet meer weet :') ik zou hem enkel herkennen als ik ruik :P dus ik snuffel regelmatig aan die parfums haha :')