zondag 27 september 2009

Sephora aan en afraders

Deze post is misschien handig voor mensen die nog niet naar de v&d zijn geweest voor het prijzencircus bij de Sephora (3 make-upjes voor €10). Sinds ik toch al lang enkele producten bezit van dit merk zal ik even snel zeggen wat ik er van vind.

De lipgloss tubes: ik heb de kleur Gold&Glow (neutraal met goude shimmer) en die is heel fijn en niet te plakkerig. De geur van Sephora lipproducten zijn ook geweldig. Aanrader!


De lipsticks: hier wil er er zeker nog een van! de geur is weer abnormaal lekker en ze drogen je lippen niet uit. Aanrader!


De oogschaduwmono's: hier heb ik er 2 van (een van de oude en een van de nieuwe collectie) en ze zijn eerlijk gezegt best crap... je kan net zogoed een mono van Gosh kopen en die zijn misschien nog gepigmenteerder. Misschien heb ik net pech met de kleurtjes want er komt bijna alleen maar glitter op mijn oogleden terecht. Als je er met een vinger over gaat lijken ze prachtig maar op mijn ogen doen ze helaas niks :( Afrader!

De nagellak: Ik heb hier nog maar 1 kleurtje van maar die is opzich wel fijn, ze hebben een klein kwastje waardoor ik persoonlijk minder knoei. 100 % dekking moet je niet verwachten met 1 laagje maar met 2 laagjes heb je wel een mooi resultaat. Ik raad deze niet speciaal aan of af maar als je niet aan je 3 producten komt kan je het best een lakje meenemen om te proberen ;)

Voor de rest heb ik ook nog kwasten,brushcleanser en nepwimpers van Sephora maar helaas gelden die niet voor het prijzencircus dus pas daar mee op want anders kan je aan de kassa ineens €50 gaan afdokken :p alleen make-upjes gelden dus.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Maaike (Honestbeauty) zei

Superhandig artikel! Wij hebben geen Sephora in Belgenland dus als ik een keer in Nederland ben weet ik dan toch wat ik moet kopen :p Weet je toevallig nog prijzen?

Margot zei

hoe bevallen de oogschaduw kwasten van sephora? ik ben opzoek naar een beetje een goedkope set(gewoon normale-, blending-, liner- en crease brush) en de kwasten van sephora zien er goed uit!

xoxo

Tessa zei

De kwasten die ik heb (oogschaduw,concealer,kabuki en liner) zijn allemaal superfijn! wel een beetje prijzig hoor.. en Maaike ik heb gelluk dat ik aan de Nl'se grens woon he :d de prijzen liggen iets lager dan Mac x

Dhini zei

Handig tips