zaterdag 26 september 2009

Mini haul & NOTD

Ohh hoe lang had ik al geen haul meer gedaan? nou dat komt simpelweg omdat ik niks beautygerelateerd meer had gekocht de afgelope weken (druk druk druk).

Maar omdat mijn busverbinding zo slecht is en ik vaak lang moet wachten werd ik donderdag gedwongen even de stad in te gaan en vandaag ga ik de Sephora plunderen (prijzencircus!) :p

anyways, hier is mijn haultje van donderdag alvast:

- Burberry brit parfum 30 ml, ik vind dit echt een lekkere geur voor overdag (voor naar school ofz)
- Pantène haarmasker, omdat ik mijn haar zo vaak verf is het best droog geworden (of het heeft geholpen horen jullie vast nog wel in een review).
- Catrice nagellakje in '210 Red blossom'

en in een keer de Nail of the day erbij want ik heb het lakje al meteen uitgetest:

What can I say.. dit lakje is tot nu toe geweldig! of hij er snel af chipt weet ik nog niet maar de kleur is echt mooi koraal-rood (op de foto lijkt hij iets roder, hij is meer oranje-rood) en hij heeft zo'n fijn dun kwastje. Hij kost nog geen €2 bij het kruidvat :)

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Myrna zei

Burberry Brit is een van mijn favoriete geurtjes! Hij is echt super lekker!

En die nagellak is echt een hele mooie kleur!

Anoniem zei

mooie kleur! ik ben benieuwd naar dat masker, laat je weten of het werkt???