woensdag 9 september 2009

Lipstick swatches

Hello!

Ik heb daarnet een aantal swatches voor jullie gemaakt maar ik heb besloten de lipgloss en lipsticks te verspreiden over 2 posts dus vandaag krijgen jullie de swatches van mijn lipsticks.

Ik heb er niet heel veel (7) en je zal zien dat er een aantal op elkaar lijken maarja what can I say ik draag graag beige's,nudes en pinks. Vuurrood of paars zou mij totaal niet staan.

Dit zijn ze dus
drugstore lipsticks (buiten sephora dan)
Mac lipsticks
binnekort dus ook de lipgloss swatches als jullie dat willen.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

steffi zei

zitten mooie kleuren tussen.

Anoniem zei

vooral die van mac en sephora zijn mooi, ik kijk al uit naar de lipgloss swatchen

Marijke zei

Gosh darling is echt mooi hé! En de Mac lipsticks zijn ook héél mooi!

Hanne zei

Kan je misschien ook eens swatches maken op je lippen? Want dan ziet de kleur er toch altijd anders uit

Tessa zei

@hanne de meeste ervan vind je wel op mijn site hoor , ik heb een post met creme d'nude , darling en angel op. Die andere zullen ook nog wel eens voorbijkomen x

Celine zei

L'oreal infalible vind ik echt fantastisch, ik heb de kleur stay nude, een heel lichtroze/beige kleur. en blijft super lang!!

Tessa zei

Ja celine je wil niet weten hoeveel spijt ik van die swatch heb gehad :p heb er 2 dagen mee rondgelopen ondanks schrobben dus hij is zn naam waardig