woensdag 30 september 2009

Mama's stash

Mijn moeder is echt zo'n vrouw wat niet echt veel weet over make-up, ze weet nog net waar alles voor dient maar heeft eigenlijk nooit veel make-up gebruikt. Maar door mij begint ze de laatste tijd echt een beetje een 'stash' te krijgen haha en ik vind het natuurlijk zo leuk om te zien zo'n beginners stash:


*Nivea DNAge creme tegen de rimpeltjes :p (sorry mams)
*Olaz beauty fluid, dat is haar dagcreme
*Roze lakje van rimmel
*Rood lakje van sephora
*Een labello
*L'oreal lipstick
*Wenkbrauwpotlood van sephora
*Bruin oogpotlood van sephora

en dat was haar make-up stash! cute he? ze mag natuurlijk ook altijd nagellakjes enzo van mij gebruiken don't get me wrong, wij delen bijna alles! maar dingen als potloodjes heb je toch best appart voor de hygiƫne.

& omdat ik deze post anders zo kort vond krijgen jullie er nog even een korte badkamer tour bij:

Een van de kastjes met verzorgingsspullen (soort van voorraad kast die nu nog redelijk leeg & opgeruimd is, wat ik zo probeer te houden) :

boven de wastafels staan onze parfums en daarboven hangen nog spiegelkastjes met vanalles in
en de douche met nog een bomvol rekje :)

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

cin zei

wat leuk. soms lijkt het me net leuk om weer van 0 af te beginnen met een kleine stash :-) leuke badkamer ook

Anoniem zei

mooie badkamer ook