vrijdag 4 september 2009

Review: Bodyshop lipbalms

Hey girls,

Ik had vandaag even een dilemma over wat ik zou kunnen schrijven want je hebt zo van die dagen dat je denkt alles al besproken te hebben. Maar ik realiseerde me ineens dat ik nog een halve stash om te reviewen heb, jullie hebben nog lang niet alles gezien hoor! dus vandaag ga ik het hebben over mijn lipproducten van The Body Shop.

Links: Vanilla Spice shimmer lipbalm Rechts: Strawberry Born Lippy (open en dicht:)

De strawberry versie heb ik naar mijn gevoel echt al lang! gelukkig ruikt,smeert,proeft hij nog precies hetzelfde als toen ik hem kocht. Het is niet zo goed op de foto te zien maar er zit echt al een deuk in tegenover die andere die ik trouwens pas heb.

Strawberry review:
- hij ruikt SUPER zoet en een beetje chemisch ook maar opzich wel lekker
- hij smeert fijn, je hebt maar weinig nodig omdat hij zo vettig is smeert ie goed uit
- hij doet ook echt iets voor je lippen, again door de vettigheid worden je lippen gehydrateerd
- er zit 10 ml in
- hij geeft een subtiel rood kleurtje

Spicy vanilla review:
- er zit ook 10 ml in
- ik vind de geur persoonlijk een beetje penetrant en niet aangenaam, als je kruidengeur wel lekker vind dan is er geen probleem.
- geeft niet veel kleur, wel shimmer.
- de substantie is opzich hetzelfde als de strawberry born lippy, hij smeert fijn maar als het op mijn lippen zit voel ik precies wel glittertjes..en ik weet niet of er echt spicy kruiden inzitten maar mijn lippen gaan ook tintelen.

met andere woorden: ik gebruik liever de Strawberry born lippy, die andere is niet smerig maar gewoon niet mijn ding. Ze kosten €5 per stuk.

Offtopic: check trouwens mijn kruidvat lipbalsem wat ik al 1,5 maand probeer op te maken!
I did it! haha



xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Abeautylife zei

Haha ik wilde ook al tbs lipbalm reviewen, maar daar wacht ik dan even mee :P. Ik vind ze zo fijn!!

Tessa zei

haha ja dat heb je soms he, ik zie vaak dingen op andere sites wat ik dan gepland had voor de volgende dag ofzo dan stel ik het meestal ook uit XD

Anoniem zei

dat potje van het kruidvat is idd zeer leeg :d en ik wil binnekort wel zo'n ding van de body shop proberen misch strawberry

Katia zei

Ik heb die van Pink Guava en van de Coconut lijn :-) vind ze ook best goed ruiken ^^