woensdag 16 september 2009

Revieuw Diamond cosmetics lakjes

Ik wil jullie vandaag graag wat meer vertellen over mijn bevindingen met de diamond cosmetics lakjes. Zoals de meesten al wel weten zijn deze te koop bij http://www.boozyshop.nl/ voor maar €3,95.

Ik heb dus 2 lakjes besteld van de regular lijn en ik heb ze alle 2 voor jullie getest. Ik moet zeggen dat het zeer fijne lakjes zijn, de substantie van de lakjes zorgt ervoor dat ze makkelijk aan te brengen zijn en daarnaast drogen ze ook nog eens goed.
Onder deze lakjes heb ik wel een basecoat gebruikt van catrice en ik moet zeggen dat de nagellak helemaal niet chipt zelfs niet na 3 dagen.

Ik ben er dus alvast heel tevreden over en ga er zeker nog meer bestellen.

Ik heb ze in de kleuren:

Cotton candy en Pink ribbons for m' lady.

Cotton candy is meer een barbie roze kleur vind ik en de pink ribbons is iets donkerder met wat zilver waardoor het lakje een hele mooie finish heeft.

Dit is cotton candy op de foto is hij iets minder fel maar in het echt is hij egt girly rose.



En dit is Pink ribbons for m' lady deze kleur is precies hetzelfde in het echt en ook op de foto zie je de mooie glans van het lakje.

2 opmerkingen:

Katia zei

Leuke kleurtjes ^^ Ik hou echt van diamond cosmetics lakjes :-) super prijs-kwaliteit ^^

Anoniem zei

ik wil er al een eeuw bestellen, maar ik koop altijd andere dingen haha
vind ze alletwee mooi, vooral de laatste ^^