woensdag 23 september 2009

Make-up hoekje

Hoihoi,

Ik vroeg me af of ik jullie al ooit mijn make-up hoekje had laten zien, en als ik mijn posts doorzoek kan ik er niks over vinden dus ik neem aan van niet :)

Zoals velen van jullie wil ik in mijn eigen huis later een make-up kamertje of iets in die aard maar voorlopig heb ik alles in een hoekje van mijn kamer staan:

Mijn stash zit in 3 xenos lades en een beautycase (alles past er nog netjes in tot nu toe)
Ik heb ondertussen 2 potten (zijn normaal kaarsenhouders). Eentje met gezichtskwasten, de andere met oogkwasten.
en dan heb ik nog een paar schapjes aan de achterkant van mijn spiegel (je kan met de spiegel draaien) maar dat zijn eerder haar-spulletjes en parfums die niet meer in de badkamer kast passen.


xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

die kaarsenhouders zijn tof! ziet er netjes opgeborgen uit, beter dan van mij (alles slingert hier rond :P)

Katia (Twinxxx) zei

Hihi ^^ ik ga je idee van je kaarsenhouders pikken voor op mijn kot (A)

Tessa zei

haha ok Katia, normaal vind je zo'n dingen wel in elke blokker