vrijdag 11 september 2009

Fade Gel

DDF Fade gel ik had er voor vandaag nog nooit van gehoord, jij wel?
Het zou gaan om een speciale gel voor mensen met sproeten. Je zou deze een aantal maanden moeten smeren en dan zouden je sproetjes lichter worden tot zelfs verdwijnen (permanent).

Ik heb zelf een paar sproetjes op mijn neus maar eigenlijk vallen ze niet erg op, sommige mensen in mijn omgeving wisten niet eens dat ik ze had dus ik vind het niet erg. Ik weet echter zeker dat er veel meiden zijn die veel sproetjes hebben en ze haten! daarvoor zou deze gel in de toekomst misschien een oplossing kunnen zijn want hij is zover ik weet alleen nog maar in Amerika verkrijgbaar (of online maybe).

Enkele dingen die ik in reviews heb gelezen:

* hij werkt het best gecombineerd met zonnecreme (sproetjes komen feller terug door de zon).
* hij maakt alle sproeten lichter, als je zelfbruiner gebruikt krijg je een mooi egaal resultaat.
* hij zou ook werken voor andere pigment vlekken zoals oneven kleur in je gezicht.

zou jij dit product gebruiken (als je sproeten/pigmentvlekken had)?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nee want ik ben blij met mn sproeten. Ookal zit ik niet onder ofzo..

Anoniem zei

ik wel. ik haat ze maar vrees dat dat product heeeel duur zal zijn