dinsdag 8 september 2009

Winter trends


Ik wil vandaag wat vertellen over trends die ik al helemaal zie zitten voor deze winter.
Er zijn ook een hoop dingen die 'in' zullen zijn en die ik waarscheinlijk niet ga dragen zoals nep bond, oversized truien en goude nagellak maar deze wintertrends vind ik wel leuk:

* Felle lipstick, ja dit kan gewoon nog in de winter! sla gewoon aan de zonnebank (of gezonder: de zelfbruiner) en hou je oogmakeup winters en sober bv:



* Hoge laarzen , wel bij ietwat lange benen want overknee laarzen en hoge laarzen in het algemeen durven je optisch te verkleinen.


* Nagels: korte nagels zijn weer helemaal hip en nepnagels totally out! ga voor paarse,rode of grijze lak om helemaal met de nageltrend mee te zijn.

China glaze - recycle
Opi - parlez vous opi

Opi- you don't know jaques

* Accesoires, riemen,juwelen, grote tassen, big oorbellen.. met andere woorden je mag helemaal vol hangen, hoe drukker hoe liever.


xoxo Tessa

8 opmerkingen:

cin zei

die o.p.i. lakjes zijn altijd om bij te kwijlen

Myrna zei

Parlez vous opi is echt een super kleur!

NeonRocks zei

Hee, die lakjes heb ik! Tenminste, Recycle en You Don't Know Jacques. Zit ik voor deze herfst dus goed ;) Parlez-Vous OPI blijft ook lonken...

xoxo

Anoniem zei

ik ben mini en ik draag gewoon overknee's hoor :p ik zal ze wel eens posten, kan je me zeggen of je me een liliputter erin vindt ;) (wat ik ook ben haha :P)

Tessa zei

haha whatever you like, ik ken kleine meisjes die er echt in verzuipen

Tamaraaa zei

ik vin die laarzen ook niet leuk bij mij(ben ook klein) maar wel iets kortere en enkellaarsjes

Anita zei

je hebt echt mooie lippen :O

Tessa zei

Anita dat is Vanessa van nessasarymakeup.com he op die foto's ;) mijn kop blijft anoniem