maandag 7 september 2009

Bodycon


Alweer een fashion-post, hoop dat jullie het niet erg vinden maar ik ben naast make-up ook best wel bezig met mode de laatste tijd. Eerder vertelde ik jullie al van mijn leggings obsessie en vandaag vertel ik jullie over bodycon kleding (which I love).

Bodycon staat voor 'body conscious' waarmee ze 'bijna zo strak als je huid' bedoelen. Het is dus niet vreemd dat bodycon items zo in de mode zijn want leggings en skinny jeans doen het beiden al jaren goed. Je kan ze tegenwoordig overal vinden in zowel rok als jurk-vorm. Het is belangrijk dat je bodycon goed zit -> strakker dan strak (je mag nog net ademen).Zorg ervoor dat hij niet te lang komt, bodycons zijn meestal kort of net boven de knie vallend (niet op de knie of verder dus). Check it out:

bodycon rokjes:

bodycon jurkjes:



De celebs in Herve Leger (designer die bekend staat om zijn bodycon dresses)


deze zijn wel een beetje druk, bij de h&m vind je ook draagbare (en goedkopere) exemplaren.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heel mooi bij iemand met een mooi figuur dan wel

Tamaraaa zei

Hihi daar zie je elke vetrol in hangen denk ik

Kaya zei

I love bodycon, qua rokjes heb ik sowieso amper nog andere
Rihanna looks gorgeous btw, jammer dat ze net staat te hijsen XD